וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון חיסול ברחובות: עבריין נפצע קשה

איילה חננאל

5.5.2009 / 5:12

פיצוץ עז הרעיד לפנות בוקר את מרכז רחובות, לאחר שרכב מסחרי התפוצץ. במשטרה מעריכים כי העבריין שישב ברכב היה יעד לחיסול

עבריין בן 24 המוכר למשטרה, נפצע לפנות בוקר (שלישי) באורח קשה, לאחר שרכבו המסחרי התפוצץ ברחוב מנוחה ונחלה בעיר רחובות. כוחות של מגן דוד אדום וכיבוי אש הגיעו למקום וחילצו את הפצוע מתוך הרכב עם רגל ויד קטועות. הפצוע פונה לקבלת טיפול בבית החולים קפלן בעיר והמשטרה פתחה בחקירה לבירור ניסיון החיסול.

מחקירה ראשונית עולה כי מטען חבלה רב עוצמה הוצמד לחלקו התחתון של הרכב במטרה לחסל את העבריין. המטען הופעל במהלך נסיעה, ככל הנראה על ידי שלט רחוק. כתוצאה מהפיצוץ נהדף הרכב מהכביש לעבר אי תנועה סמוך והחל לבעור. חקירת האירוע הועברה ליחידה המרכזית של משטרת מחוז המרכז וההערכה היא כי הרקע לפיצוץ הוא סכסוך בין עבריינים.

גורמים במשטרה מסרו לוואלה! חדשות כי "הפצוע ואחיו הגדול מוכרים כעבריינים הפועלים בשוק הסיטונאי בעיר וככל הנראה הרקע לניסיון החיסול הוא נקמה על כך שהפצוע ואחיו היו מעורבים בעצמם ברצח נוסף של עבריין שאירע לפני כחודש וחצי בשוק הסיטונאי".

האירוע שאליו התייחס הגורם המשטרתי אירע ב-24 במרץ. אדם המוכר למשטרה, בשנות ה-30 לחייו, נפצע אז באורח אנוש לאחר שנורה בראשו במתחם השוק. הפצוע הועבר לטיפול בבית החולים, אך מת מאוחר יותר מפצעיו. החקירה הראשונית העלתה אז כי הרקע למעשה הוא ככל הנראה סכסוך בין בעלי דוכנים בנוגע לאבטחה ושמירה במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully