וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד חסר הבית שרצח את אימו

איילה חננאל

4.5.2009 / 20:25

אלכסנדר קרילוב, מחוסר בית בן 23 מואשם כי רצח את אימו וניסה לרצוח את אביו עימם התגורר בגינה בת"א. עורכי דינו טוענים לאי שפיות

כתב אישום הוגש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד אלכסנדר קרילוב, מחוסר בית בן 23 מתל אביב, באשמת רצח אמו מרגריטה ובניסיון לרצוח את אביו, דמיטרי, עימם התגורר בגינת דובנוב בתל אביב.

מוקדם יותר היום הגישו עורכי דינו של קרילוב, אבי כהן וטל לויטס, חוות דעת פסיכיאטרית ממנה עולה כי קרילוב הינו סובל מסכיזופרניה והוא נמצא במצב פסיכוטי חריף. על פי חוות הדעת קרילוב איננו כשיר לעמוד לדין. עורכת הדין לויטס אף טענה כי קרילוב כלל לא מתקשר איתה, וכי ברור שהוא שרוי במצב נפשי קשה ביותר.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עורכת הדין רוזי כבאז מפרקליטות מחוז תל-אביב, עולה כי ב-9 באפריל שהו קרילוב והוריו בגינה שברחוב דובנוב בתל-אביב, בה התגוררו בני המשפחה כשנה. מכתב האישום עולה כי במהלך ויכוח שפרץ בין אלכסנדר קרילוב להוריו הוא "תפס את צווארה של אמו וחנק אותה, אביו הצליח להדוף ולהרחיק אותו ובתגובה הנאשם היכה את אביו".

שלושה ימים לאחר מכן, אירע מקרה הרצח. קרילוב חנק את אמו בשנית באמצעות בד שכרך פעמיים סביב צווארה וגרם לה שברים ודימומים בצוואר, אשר הביאו למותה. עוד עולה מכתב האישום כי לאחר שרצח קרילוב את אמו, פנה לאביו אשר ישן וניסה לחנוק גם אותו, אולם האב התעורר והגן על עצמו. האב ביקש להעיר את האם, אולם בנו אמר לו: "היא לא תעזור לך, היא נמצאת בפח הזבל". האב הצליח להדוף את בנו ולהזעיק עזרה מעוברי אורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully