וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "לא יהיה מנוס מלהעביר את התקציב"

פנחס וולף

4.5.2009 / 15:54

"למרות שהצבענו נגד התקציב בישיבת הממשלה אין מנוס מלהעביר אותו בכנסת כדי לתת מענה לסוגיות החברתיות ולנושא הביטחון"

תאגיד כאן

(צילום: ערוץ 99 גדעון צנטנר, עריכת וידאו: ענת ברק)

בישיבת סיעת העבודה שנערכה היום (שני) אמר יו"ר המפלגה אהוד ברק כי "הנושא העיקרי שעל סדר היום זה התקציב. למרות החלטת הממשלה אתמול בה הצבענו נגד, לפי הערכתנו לא יהיה מנוס מלהעביר את התקציב כדי לתת מענה לסוגיות החברתיות ולנושא הביטחון". לדבריו, "הדיון והמאבק יימשכו גם בשבוע הבא ואם יהיה צורך גם לאחר מכן".

אמש אישרה ממשלת ישראל את הרחבת תקציב המדינה הדו-שנתי לשנים 2010-2009 בשיעור של 1.7% כל שנה. בנוסף, אישרה הממשלה את הצעת שר האוצר, לפיה יעד הגירעון השנה יעמוד על 6% מהתוצר. בעד הצעת האוצר הצביעו 20 שרים. עשרה שרים התנגדו, ובהם שרי העבודה וש"ס ושר החינוך גדעון סער.

סער עצמו התייחס היום להתנגדותו להצעת האוצר ואמר היום כי זו שעה גורלית . בימים הקרובים ייקבע עתיד החברה הישראלית . הסכנה לעתיד מערכת החינוך מוחשית ועלינו להתעורר". סער אמר את הדברים בוועידה הארצית של מועצת התלמידים והנוער במודיעין. לטענתו, "ההכרעות שיתקבלו בימים הקרובים במאבק על עתיד המדינה יכריעו אם אנחנו שומרים על התקווה או מוותרים על העתיד. הסכנה לעתידנו בגין היעדר השקעה בתקציב החינוך גדולה הרבה יותר מהסכנה לאיתנות המערכת הבנקאית שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully