וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עזה: התעוררה מהתרדמת וגילתה שבניה נהרגו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

4.5.2009 / 10:34

פגז של צה"ל פצע את עפאף אל-עבסי קשות. לאחר חודשיים של תרדמת, היא התעוררה וגילתה כי הוא הרג גם שלושה מבניה

פלסטינית מרצועת עזה שהתעוררה לפני מספר ימים מתרדמת בת חודשיים גילתה ששלושה מילדיה נהרגו מאש צה"ל במבצע "עופרת יצוקה" ברצועת עזה. בחודשיים האחרונים היתה עפאף אל-עבסי, בת 43, מאושפזת בבית חולים במצרים לאחר שפגז ישראלי פגע בביתה ברפיח ביום השני של מבצע צה"ל בעזה ופצע אותה באורח קשה.

בעלה, זיאד, סיפר היום (שני) לעיתון הפלסטיני "אל-איאם" כי לאחר שאשתו התעוררה מתרדמתה, היא ביקשה מאחותה ששהתה עמה להתקשר אליו. "היא שאלה אותי על הכול, חוץ מעל שלושת הבנים שנהרגו", אמר. "כשסיפרתי לה על הבנים שנהרגו, היא אמרה שהיא הרגישה שכך קרה. היא קיוותה שאגיד לה שהטרגדיה הזו לא קרתה באמת".

עפאף, ששבה באחרונה לרצועת עזה מהטיפול במצרים, אומרת למבקריה הרבים כי הייתה רוצה לראות את בניה שנהרגו עוד פעם אחת. "התרדמת שבה הייתי נתונה הייתה תרדמת של הגוף", סיפרה. "הרגשתי מה קורה סביבי, וראיתי דברים רבים בחלומות שלי. לעיתים הייתי שומעת שבחדר סביבי קורים דברים מבלי שהבנתי מהם".

לבני הזוג נותרו ארבע בנות ובן, שנפצעו גם הם מאש צה"ל במהלך המבצע. "למרות הטרגדיה הקשה שפקדה אותי ולמרות שהפכתי לנכה, אני מבינה שהחיים נמשכים", סיפרה עפאף. "לכן החלטתי להסתייע בכל מי שסביבי על מנת להתגבר על כל הקשיים וזאת למען בעלי ושאר ילדיי שנותרו בחיים. אני רק מקווה שיבוא יום שבו מי שגזל ממני את שלושת הילדים ישלם את המחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully