וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת החשמל: ולפעמים החגיגה נמשכת

אבי בר-אלי

4.5.2009 / 9:38

הופעה פרטית של זמרת מובילה וקייטרינג משובח - כך נפרדה חברת החשמל מהשר שהיה אמור להביא להבראתה

בחברת החשמל התעלמו לערב אחד מהמצוקה הפיננסית, מכישלון תוכנית ההתייעלות והרפורמה ומיחסי העבודה הרעועים, והרשו לעצמם "להתפנק" במסיבת פרידה מפוארת משר התשתיות הלאומיות היוצא, בנימין בן-אליעזר. ביום חמישי סגרה החברה את המתחם המשופץ של תחנת הכוח רדינג בצפון תל אביב, שבו הצטופפו לקראת השעה שמונה בערב עשרות מוזמנים, בהם בכירי הנהלת החברה, הדירקטוריון וראשי ועדי העובדים. את הבאים כיבדו בנוכחותם לא רק חתן המסיבה, אלא גם מחליפו בתפקיד - שר התשתיות הנכנס, ד"ר עוזי לנדאו.

חברת החשמל לא דיווחה לעיתונאים על קיום המסיבה בטענה שמדובר ב"אירוע אישי וסגור" ואף מנעה את כניסתו למקום של צלם "הארץ-TheMarker". ואולם מהפרטים שדלפו מן המסיבה ניתן היה להתרשם מדוע בחרו בחברה להסתיר את הנעשה בפנים, כאשר לא הובהר עדיין מי יישא בתשלום עלויות האירוע.

"פואד - אם תלך, מי יחבק אותי ככה?"

בעוד הנוכחים נהנים מהקייטרינג המשובח, הנעימה את זמנם הזמרת דין דין אביב, שהובאה במיוחד להעשרת הפרק האמנותי של הערב. אביב, המוכרת כאחת מכוכבות "הפרויקט של עידן רייכל", אף הקדישה את אחד השירים הידועים בפרויקט: "אם תלך", לכבוד השר היוצא, ולקול מצהלות הקהל זימרה: "אם תלך, פואד, מי יחבק אותי ככה".

גם הדוברים שעל הבימה לא חסכו מחמאות מבן-אליעזר. יו"ר דירקטוריון חברת החשמל, מוטי פרידמן, הגיש לבן-אליעזר שי בדמות פסל תותח - וציין כי את הפסל הכין אגף החברה שהופקד לפני כשנתיים על הכנת השלטים בגנותו של השר, בעקבות פתיחת המשא ומתן ליישום הרפורמה בחברה. ועד העובדים של החברה הכין עבור בן-אליעזר חנוכייה מיוחדת מעוטרת קנים דמויי ארובות, וציין כי למרות כישלון יישום הרפורמה, פתח השר נתיב לדרך חדשה ביחסי עובדי החברה עם החברה והממשלה.

כשקרא מנחה הערב לשר התשתיות לעלות ולשאת דברים, ניתרו ממקומם לנדאו ובן-אליעזר כאחד. בן-אליעזר הנבוך העריך כי יתקשה להיפרד מן התפקיד ("ייקח לי הרבה זמן להשתחרר מזה"), והודה כי חשק בקדנציה נוספת בתפקיד ("אבל אם איווט רוצה משהו, אי אפשר להזיז אותו", הוסיף).

השר לנדאו, שעבורו הוכן סרטון מיוחד הסוקר את פעילות החברה, איחל גם לעצמו אירוע פרידה מרשים שכזה - וברוח האירוע הדגיש כי לא ניתן יהיה לבצע שינוי מבני בחברה בלי תמיכת העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully