וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הציתו את תחנת המשטרה כנקמה

איילה חננאל

3.5.2009 / 17:27

מכתב אישום שהוגש הבוקר נגד שלושה מתוך ארבעת מציתי תחנת המשטרה בבני ברק, עולה כי המניע היה נקמה במשטרה

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) לבית משפט השלום בתל אביב נגד שלושה צעירים תושבי בני ברק, בגין הצתת מבנה תחנת המשטרה המשמש את יחידת המשמר האזרחי בעיר. על פי כתב האישום, שלושת הנאשמים, בני 25-18, קשרו קשר להצתת המבנה ברחוב ירושלים בבני ברק וגרמו לו נזק רב.

מהמשטרה נמסר כי הרקע להצתה הוא נקמה על כך שמספר ימים קודם לכן נעצרו שניים מהחשודים בגין עבירות רכוש. בכוונת הפרקליטות לבקש את הארכת מעצרם של השלושה, לאור ראיות הקיימות לכאורה לאשמתם, בהן הודאתו בחקירה של אחד החשודים. בנוסף, בידי המשטרה נמצא סרט וידאו מתחנת דלק אליה הגיעו הנאשמים זמן קצר לפני האירוע, בו הם נראים ממלאים בקבוק בבנזין.

אירוע ההצתה התרחש בשעות הלילה של ה-12 באפריל 2009, אז על פי כתב האישום הגיעו שלושת הנאשמים לתחנת דלק ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק ומילאו שלושה בקבוקי פלסטיק בבנזין. לאחר מכן נסעו לכיוון תחנת המשטרה בליווי אדם נוסף, שטרם נעצר. לפי כתב האישום, כשהגיעו הארבעה לתחנת המשטרה, שפך האדם הנוסף את הבנזין על התחנה, בעוד החשודים האחרים מציתים את דלתות וחלונות המבנה.

למחרת האירוע נעצרו שלושה מתוך ארבעת המבצעים. "חומרת מעשיהם נלמדת בין היתר מהתכנון המוקדם של מעשה ההצתה וכן מעזות המצח הגלומה בעצם ההצתה של מבנה המשמש תחנת משטרה", אמרה התובעת, עו"ד מיטל מור מפרקליטות מחוז תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully