וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: שביתה חלקית בביה"ח סורוקה בבאר שבע

נעמה טלמור

3.5.2009 / 15:57

עובדי קופ"ח כללית ממשיכים בעיצומים, אחרי שהשביתו היום את הפעילות בביה"ח העמק בעפולה. "עד שלא יוסדרו עניינינו, ימשיכו העיצומים"

בית החולים סורוקה בבאר שבע יושבת מחר (שני) באופן חלקי בעקבות עיצומי ארגון עובדי קופת החולים כללית. העובדים תובעים לעדכן את הגדרות התפקידים של עובדי המנהל והמשק שלטענתם לא עודכנו במשך שנים ארוכות. יו"ר ארגון העובדים, פרוספר בן חמו, אמר כי "עד שלא יוסדר עניינם של עובדי הדירוג האחיד בכללית, ימשיכו העיצומים ויושבתו בתי חולים נוספים".

עובדי שירותי בריאות כללית השביתו היום את בית החולים העמק בעפולה. כאלף עובדי מנהל ומשק וכוחות עזר, ביניהם מנהלי תפעול, עובדי נקיון ואחראי תחזוקה טוענים כי המשא ומתן עם האוצר על תנאי העסקתם נכשל. השבוע הם נקטו בעיצומים ושיבשו את פעילותם של בתי החולים של הכללית. בארגון העובדים איימו כי אם לא יחול שינוי בעמדת האוצר יתרחב הסכסוך לכדי השבתה כללית של כל עובדי הסקטור.

לאור בקשתו של יו"ר ההסתדרות עופר עיני, הסכים יושב ראש ארגון העובדים פרוספר בן חמו להשבית בית חולים אחד בלבד בכל יום. בנוסף ביקש עיני לאפשר לו לטפל במשא ומתן עם האוצר על תנאי עובדי המשק וכוחות העזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully