וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת המועמד לנשיאות סוגרת חשבון

טלי גולדשטין

3.5.2009 / 19:41

אליזבת' אדוארדס, החולה בסרטן חשוך מרפא, חשפה באוטוביוגרפיה חדשה איך הרגישה כששמעה שבעלה ג'ון בגד בה

אשתו של המועמד לשעבר לנשיאות ארצות הברית ג'ון אדוארדס חלתה כששמעה שבעלה בגד בה. כך עולה מספר אוטוביוגרפי חדש שכתבה אליזבת' אדוארדס. אליזבת' בת ה-59, חולה בסרטן העצמות.

אדוארדס, בן 55, הודה בקיץ האחרון כי ניהל רומן מחוץ לנישואין עם אישה אותה פגש בבר בניו יורק ב-2006. לפי אתר ABC, "אדוארדס אמר לכתב הרשת בוב וודרוף במהלך ראיון כי ניהל רומן עם רייל האנטר בת ה-44, אך לא חש כלפיה אהבה". בעקבות הרומן הועסקה האנטר על ידי קמפיין אדוארדס כיוצרת סרטים תיעודיים. אדוארדס הכחיש כי הוא אביה של התינוקת שילדה האנטר.

בספרה החדש כתבה אליזבת' על התקרית המביכה: "בכיתי וצעקתי. הלכתי לשירותים והקאתי". עם זה, אליזבת' נותרה לעמוד לצד בעלה, הסתירה את בוגדנותו ותמכה בקמפיין שלו לבית הלבן. במהלך הקמפיין, הכחיש אדוארדס כי ניהל רומן מחוץ לנישואין.

אליזבת' פרסמה בבלוג שכתבה באותה תקופה כי "למרות שג'ון חושב שהוא צריך לעמוד לבד ולקחת את האחריות והתוצאות על מעשיו, כאשר הדלת תיסגר מאחוריו, המשפחה תמיד תחכה לו". לדבריה הרומן שניהל בעלה הוא עניין פרטי של משפחתה.

בספר, הנקרא Resilience ושיראה אור בארה"ב בשבוע הבא, כתבה אליזבת' כי בתחילה דווקא ביקשה מבעלה לפרוש מהקמפיין מחשש כי החדשות לגבי בגידתו יתפרסמו.

אדוארדס, שהיה מועמד גם לתפקיד סגן הנשיא יחד עם ג'ון קרי ב-2004, זכה לתמיכה רבה בקרב הציבור הודות למערכת היחסים שלו עם אשתו החולה. בתחילה, אמר אדוארדס לאליזבת' כי הוא בגד בה "רק פעם אחת", אך היא חשה שהוא לא גלוי איתה. "חשתי כי האמת לא נאמרה כולה", כתבה בספר. למרות הבגידה, לא זנח אדוארדס את אשתו. "שכבתי במיטה, עיגולים שחורים מתחת לעיניי, שיערי הדליל לא מסודר והוא נהג להביט בי כאילו אני האישה היפה ביותר בתבל". אדוארדס לא התייחסה בספרה למאהבת האנטר, למעט במילה אחת: "פתטית".

אליזבת' אדוארדס צפויה לקדם את ספרה החדש בתוכנית האירוח של אופרה ווינפרי השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully