וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב אחראי? אושרו 3 משרדי ממשלה חדשים

3.5.2009 / 11:37

בעוד נתניהו מדבר על "תקציב אחראי", אישרה היום הממשלה את הקמתם של 3 משרדים חדשים ועוררה את זעמה של האופוזיציה. "הממשלה שוברת שיא חדש של אטימות"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

על רקע הדיון על התקציב, והגזירות הכלכליות שעתידות ללוות אותו, אישרה היום (ראשון) הממשלה את הקמתם של שלושה משרדי ממשלה חדשים. המשרד לענייני מודיעין שבראשו יעמוד השר דן מרידור, המשרד לנושאים אסטרטגיים שבראשו יעמוד השר משה יעלון ומשרד ההסברה והתפוצות בראשות השר יולי אדלשטיין.

מספר התקנים החדשים בכל אחד מהמשרדים שיוקמו הוא עשרים, מה שאומר שבשלושת המשרדים יהיו 60 עובדים חדשים. בנוסף יוקצו שמונה תקנים לכל אחת מהלשכות החדשות של שבעת השרים בלי תיק ושלושה סגני שרים. העלות התקציבית המשוערת של הקמת המשרדים עומדת על למעלה ממאה מליון שקלים.

העלות הגבוהה של הקמת המשרדים עוררה את זעמה של האופוזיציה. במפלגת קדימה אמרו בתגובה כי "ממשלת נתניהו שוברת שיא חדש של אטימות וחוצפה. רק בישראל ממשלה בזבזנית ומנופחת גוזרת בידה הימנית גזירות כלכליות קשות שתכליתן פגיעה בחלשים ופיטורי עובדים ובידה השמאלית היא דואגת למאות מינויי מקורבים עם לשכות וכיבודים".

במפלגה טוענים, כי "לממשלת השרים לענייני כלום מאות מינויים שלא יעסקו בשום דבר ואין בה אף שר אחד שיוכל להסתכל לציבור בעיניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully