וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי ומובארק היה זועם קצת על ישראל"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.5.2009 / 21:01

מזכ"ל חיזבאללה נסראללה תקף בחריפות את נשיא מצרים והכחיש את פעילות ארגונו במדינה. "למה הוא לא זועם על פעילות ישראל בעזה?"

"המשטר המצרי לא השיג דבר ממסע התעמולה שהוביל נגד חיזבאללה", כך אמר (שישי) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בנאום טלוויזיוני שנשא. בנאומו התמקד נסראללה בעיקר במעצר רשת חיזבאללה בחשד שתכננה לבצע פיגועים במצרים. "הנשיא המצרי חוסני מובארק הזהיר מהזעם של מצרים. הלוואי והיינו רואים חלק מהזעם הזה כשהילדים והנשים של עזה נרצחו על ידי ישראל", אמר.

"בשבועות האחרונים ניהל נגדנו המשטר המצרי מסע תעמולה, בזמן שאנחנו לא התעמתנו איתו", אמר. "אם היו למשטר המצרי הוכחות נגד הרשת של חיזבאללה, מדוע הוא נזקק למסע התעמולה הנרחב הזה ומדוע הוא גידף אותנו?". לדבריו, מצרים לא הצליחה לשכנע לא את העם המצרי ולא את שאר העמים הערבים באמיתות ההאשמות נגד חיזבאללה.

נסראללה אמר כי כל מטרתו של חיזבאללה היתה לסייע להתנגדות הפלסטינית ולא לפגוע ביציבות של מצרים, בביטחון שלה ובעניינים הפנימיים שלה. הוא טען כי מצרים התכוונה להשפיע על הבחירות הקרבות לפרלמנט בלבנון והוסיף: "האם היא תצליח להשפיע על הבחירות באמצעות הפניית האשמות לחיזבאללה? בטוח שלא". נסראללה אמר כי"אנחנו לא רוצים להיכנס לעימות עם מצרים. אנחנו פועלים מול גורמים שאנחנו נותנים בהם אמון במטרה שיפתרו את הסוגיה בשקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully