וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השלב הבא - מעונות וגני ילדים בחינם"

עדי שמחוביץ

30.4.2009 / 19:30

בארגוני הנשים בירכו על החלטת ביהמ"ש העליון להכיר בהוצאות הטיפול בילדים לצרכי מס. יו"ר נעמ"ת: "צעד ענק עבור הנשים"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

ח"כ דני דנון (ליכוד) הגיב אמש (חמישי) על הכרעת בית המשפט העליון על פיה יוכרו הוצאות טיפול בילדים לצרכי מס. דנון אמר כי "אני מברך את בית המשפט העליון ששם לנגד עיניו את האזרח הקטן ואת הצורך הלאומי לשוק עבודה רחב. אדאג כי החלטת בית המשפט היום תעוגן בחקיקה נרחבת שתדחוף את ההורים להשתתפות במשק הישראלי ולהעניק לילדיהם חינוך איכותי וטוב".

יו"ר נעמת עו"ד טליה לבני הגיבה בשמחה להכרעת בית המשפט. לבני אמרה כי "זהו צעד ענק לקראת התאמת עולם העבודה לאמהות, אבל אסור לשכוח את כל הנשים שאינן מגיעות לסף המס ולכן השלב הבא הוא מעונות וצהרונים חינם".

יו"ר לשכת עורכי הדין:, עו"ד יורי גיא-רון אמר כי "מדובר בהחלטה ראויה ואמיצה של בית המשפט העליון ושל בית המשפט המחוזי. ההחלטה מהווה נדבך חשוב ומשמעותי בהכרה בשוויון בין נשים לגברים בחברה בישראל, ותעודד השתלבותן של נשים בשוק העבודה".

בית המשפט העליון דחה היום את ערעור המדינה לגבי ניכוי המס משכר שניתן למטפלות בילדים. הרכב השופטים בראשות השופט אליעזר ריבלין קבע עוד כי יש להתיר את מלוא ההוצאה בניכוי המס מהשכר שניתן למטפלות לילדים. בית המשפט העליון קבע כי ההכרה תיכנס לתוקפה בחודש ינואר 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully