וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ ליברמן נחקר בפעם הרביעית

איילה חננאל

30.4.2009 / 18:10

אנשי היחידה הארצית לחקירות הונאה תשאלו במשך שמונה שעות את שר החוץ בנוגע לחשדות על העברת מיליוני שקלים מחו"ל

שר החוץ אביגדור ליברמן נחקר היום (חמישי) באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). חקירתו הרביעית של ליברמן מאז שנכנס לתפקידו כשר החוץ, נמשכה שמונה שעות. חקירתו של ליברמן החלה כבר באפריל 2006, אז הורה היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז על פתיחתה. לפי החשד, עסקיו של ליברמן המשיכו לפעול בזמן שכיהן כחבר כנסת ואף כשר התשתיות הלאומיות בממשלת שרון.

המשטרה חושדת כי לחברה בשם "מ.ל. 1", אותה ייסדה בתו, הועברו מיליוני שקלים מחו"ל בעוד החברה העבירה לידי ליברמן האב משכורות בסך של למעלה מ-600 אלף שקל באותה התקופה. עוד נטען כי העברות הכספים והפעולות הפורמליות בוצעו על ידי עורך דינם של הליברמנים.

במהלך החקירה דרשה המשטרה לבחון אלפי מסמכים מתיקי החברה, אך הדבר עוכב בעקבות עתירות שהגיש עורך דינו של ליברמן נגד הבקשה בטענה כי המסמכים מוגנים בחיסיון עו"ד-לקוח. בסופו של דבר, באוגוסט 2008, התירו בתי המשפט בערכאות השונות למשטרה לעיין במסמכים. "התמונה המצטיירת היא תמונה מדאיגה, המצביעה על מעורבות לכאורה של ליברמן, בתו, ועורך הדין יואב מני, במעשים שדבק בהם יותר מאשר גוון של פלילי", כתב שופט בית המשפט המחוזי שמואל ברוך בהחלטתו.

מהמשטרה נמסר שחקירתו של השר נמשכת. ליברמן צפוי להיחקר פעמים נוספות בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully