וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוזיציה לוחמת: קדימה מקימה צוותי צללים

פנחס וולף

30.4.2009 / 16:37

שבוע לפני פתיחת מושב הקיץ בקדימה נערכים לקרב עם ממשלת נתניהו. לבני: "יש לתרגם את המילים אופוזיציה לוחמת למעשים"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

שבוע לפני פתיחת מושב הקיץ של הכנסת קדימה מתכוונת להקים צוותי צללים באופוזיציה שיהוו חלופה לממשלתו של בנימין נתניהו.

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני אמרה היום (חמישי) בישיבת הסיעה בפתח תקווה כי "עלינו להתכונן לקראת מושב הקיץ ולתרגם את המילים 'אופוזיציה לוחמת' למעשים. קדימה תקים במהלך המושב צוותים שיעבדו לא רק כביקורת על עבודת הממשלה אלא ייצרו אלטרנטיבות ורעיונות חלופיים". לבני הוסיפה ואמרה כי "באופן אישי, אני אוביל את שינוי שיטת הממשל".

בתוך כך קיימה היום לבני פגישת עדכון עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת נסיעתה לוושינגטון. הפגישה נועדה על מנת לתאם עמדות בין ישראל לארה"ב במספר נושאים וביניהם התמודדות עם סוגיית הגרעין האירני וארגון חמאס. בישיבת קדימה התייחסה לבני לפגישתה עם נתניהו ואמרה כי "ביקשתי לקיים היום את הפגישה כי אני יוצאת לשליחות ממלכתית בארצות הברית בוועידת איפא"ק. אמרתי לראש הממשלה כי בכל מה שנוגע לאיומים והסדרים ביטחוניים שבפניהם עומדת ישראל בכוונתי להיות נציגתה של ישראל ולא נציגת האופוזיציה".

יו"ר סיעת קדימה דליה איציק אמרה בישיבה כי "אופוזיציה לא מפילה ממשלה, הממשלה בדרך כלל מפילה את עצמה אם היא לא פועלת נכון. ישנה סבירות שהממשלה הנוכחית לא תתנהל נכון ובתוספת האנרגיה שלנו נעשה את זה".

מהליכוד נמסר בתגובה למהלך: "כדאי שצוות הצללים שהקימה לבני יתחיל בבדיקה יסודית של מחדלי הממשלה הקודמת של קדימה שרק לפני פחות מחודש סיימה את תפקידה. הירושה הקשה שקדימה השאירה מעמידה בפני הממשלה החדשה אתגרים גדולים מאוד לשיפור מצבה הביטחוני והכלכלי של ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully