וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטען צינור נמצא בגן ילדים בלוד

איילה חננאל

30.4.2009 / 14:56

המטען, שהיה מוכן להפעלה, הוסתר בתוך קופסא סמוך למיכלי גז בגן ילדים. חבלנים שפירקו את המטען: "נמנע אסון גדול"

מטען צינור גדול נמצא בגן ילדים ברחוב זוויתן בשכונת גני אביב בלוד. גן הילדים היה פעיל באותה העת, והמטען, שהיה מוכן להפעלה, הוסתר בתוך בד אדום שהונח בקופסת גלידה ונמצא בסמוך לבלוני הגז של גן הילדים. המטען סולק מהמקום על ידי חבלנים וחקירת המקרה הועברה לידי היחידה המרכזית של מחוז מרכז.

מפקד ימ"ר מרכז במשטרה, ניצב משנה אבי נוימן אמר כי "היה יכול להיגרם פה אסון גדול אם זה היה מתפוצץ. המטען מסוכן בפני עצמו ומסוכן שבעתיים כאשר הוא מוסלק בבלוני גז. אנו משערים כי המטען לא נועד לפגוע בגן הילדים, אלא ככל הנראה בעבריין הגר בסמוך".

לפני כשבוע נמצאו שבעה מטעני צינור מוכנים להפעלה באורווה בשכונת ג'ואריש ברמלה ובשכונת פרדס שניר בלוד. במשטרה אומרים כי את המטענים החביאו אנשי החמולות המסוכסכות בשתי הערים. בתחילת חודש מרץ, חשפה ימ"ר מרכז "בית חרושת" מאולתר שייצר עשרות מטעני צינור, אותם בנה על פי החשד תושב העיר בן 17. הנער מכר את המטענים במחיר של 300-500 שקלים למטען לגורמים עבריינים בלוד וברמלה.

הפרשה החלה לאחר שלפני כחודשיים הושלכו שני מטעני צינור לעבר ישיבה תורנית בעיר. בעקבות המקרה נפתחה חקירה בימ"ר מרכז ובמהלך החקירה נעצרו שני קטינים, אשר הובילו את החוקרים לחשוד המרכזי, הקטין בן ה-17 שעל פי החשד עסק בבניית למעלה מ-50 מטעני צינור, ובסיוע קטין נוסף העביר אותם לגורמים הפליליים.

במהלך החקירה עצרו החוקרים 24 חשודים עד היום, רובם קטינים החשודים בייצור ובמכירה של מטענים וחלקם חשודים ברכישתם ובהשלכתם במסגרת סכסוכים מקומיים בלוד וברמלה.

השבוע מצאו חוקרי ימ"ר מרכז הרואין שהיה מוסתר תחת ארגז חול בגן ילדים אחר בלוד. הסם הנקי היה מחולק למאות מנות בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully