וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פעילי ימין מפגינים נגד גדר ההפרדה

יהושע בריינר

30.4.2009 / 12:29

פעילי ימין הגיעו הבוקר סמוך למחנה הפליטים שועפט כדי למנוע את בניית גדר ההפרדה, שלטענתם מחלקת שטח שנקנה על ידי יהודי

ההפגנות נגד גדר ההפרדה מנוהלות לרוב על ידי פעילי שמאל ומפגינים פלסטינים הבוקר היו אלו כ-15 פעילי ימין שהגיעו לאיזור העבודות לבניית הגדר במחנה הפליטים שועפט סמוך לירושלים ומנעו את עבודות הבנייה במקום.

פעילי הימין אומרים כי הגדר חוצה שטח השייך ליהודי שטוען כי האיזור נקנה על ידו. ח"כ מיכאל בן ארי (איחוד לאומי) אף טיפס על גדרות שהיו במקום, וגרם להפסקת העבודות במקום. לדברי הפעילים, "לא ניתן לחלק את ירושלים וארץ ישראל כפי שהגדר תעשה". במקום נמצאים שוטרי מג"ב שמנסים להרגיע את הרוחות.

"הגדר באה לקרוע את ארץ ישראל", אמר בן ארי לוואלה! חדשות, "מדובר בגדר פוליטית שאין עניין ביטחוני. יש כאן בעיה משפטית ופגיעה בזכות הקניין של יהודי שרכש כאן חלקות אדמה השייכות לו, ובניית הגדר תמנע מעבר אליהם. משרד הביטחון מנסה לקבוע עובדות בשטח ובניית הגדר כאן תיגרום לעוול היסטורי". השטח המדובר הוא איזור בן כמה עשרות דונמים, עליהם נטען כי שייכים לאריה קניג, שטוען כי בידיו מסמכים המוכיחים כי רכש את השטח.

לדברי הפעילים, על אף המטרה המשותפת, אין להשוות בינם לבין אנשי ניעלין ובילעין. "תושבי בילעין הם אויבים שבאים בטענה כי הארץ שייכת להם, כשאנחנו בטוחים שהארץ שייכת לנו", אמר פעיל הימין איתמר בן גביר, "ארץ ישראל לא שייכת לערבים או לממשלת נתניהו, אלא לעם היהודי כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully