וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבליינים חגגו - עד שבאה המשטרה

איילה חננאל

29.4.2009 / 23:02

החוגגים באומן 17 בת"א כבר שילמו כניסה והחלו לרקוד - אבל אז תפסו שוטרים סמויים חשודים בסחר בסמים והביאו לסיום המסיבה

מסיבת ליין ה-FFF של יום העצמאות שנערכה היום (רביעי) במועדון האומן 17 בתל אביב נסגרה על ידי המשטרה, אשר ככל הנראה תוציא צו סגירה מנהלי למועדון, שהינו בין הוותיקים והמצליחים בעיר. במסגרת פעילות נגד אלימות וסמים הגיעו שני שוטרים סמויים למסיבת יום העצמאות שנערכה במועדון האומן 17, הנמצא ברחוב אברבנאל בתל אביב. במועדון נכחו באותה עת מאות אנשים, וביניהם ככל הנראה, גם שני צעירים אשר הגיעו למועדון במטרה לסחור בסמים.

השניים נצפו על ידי השוטרים כשהם מוכרים למספר אנשים במקום סמים מסוגים שונים. שני השוטרים הסמויים ניגשו לשניים וביצעו מהם רכישה ומייד בסיומה עצרו את שני הסוחרים. בשלב זה החליטו במשטרה על הפסקת המסיבה ועל סגירת המועדון.

המבלים במקום זעמו על האירוע. "בכל מסיבה ומועדון בעיר יש סוחרי סמים", טענו חלק מהם,"אי אפשר לעשות חיפוש בעירום למאות האנשים היוצאים לבלות ובעלי המועדונים לא יכולים למנוע את הכל". עוד הוסיפו המבלים כי "זוהי לא סיבה לסגור את המסיבה באמצע. אנשים שילמו פה כניסה.לא היה שום דבר שהיווה סיכון לשאר המבלים במקום. כנראה שלמשטרה יותר קל לסגור את כל מקומות הבילויים מלפעול נגד הפושעים והסוחרים".

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר בתגובה כי "שני חשודים נצפו מוכרי סמים מסוגים שונים במועדון על ידי בלשי מרחב ואף מכרו סמים לשוטרים עצמם. המסיבה הופסקה והמועדון נסגר. בהמשך ייערך שימוע לבעלי המועדון לגביי המשך פעילותו".

"צווי סגירה מנהליים מוצאים על ידי המשטרה לעסקים שמהווים 'סכנה לשלום הציבור', באופן מיידי, לאחר שימוע שמבצעת המשטרה בפני מפקד התחנה", מסרו בתגובה לוואלה! חדשות מקורבים לבעלי המועדון, "ולא ניתן להגיד שזה שהעובדה שנתפסו במועדון שני סוחרי סמים מהווה סיכון ליתר מאות המבלים שנכחו במקום. חיי הלילה במהותם מהווים פירצה לסוחרי סמים לבוא ולמצוא קהל קונים במסגרת המסיבות".

עוד הוסיפו המקורבים לבעלים כי "המאבטחים עורכים חיפוש על כל אדם שנכנס אך בכל זאת, מדובר במועדון לילה, אי אפשר לעשות חיפוש בעירום לכל אדם ואדם ולסוחרים ישנם דרכים לא מעטות להסתיר עליהם את החומרים. תפקידה ואחריותה של המשטרה שיודעת איך פועלים אותם עבריינים, היא לתפוס אותם ולפעול כנגדם, ולא להטיל את האחריות על בעלי המועדונים ולסגור עסקים שפועלים לפי כל הכללים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully