וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: "לישראל יש את היכולות להגן על עצמה"

יהושע בריינר

29.4.2009 / 22:09

שר הביטחון נשא דברים בטקס קבלת הפנים המסורתית בקריה ושלח מסר מרומז לאירן: "לא ניתן לאיש להעמיד את קיומנו בספק"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: נעמה דרור)

שר הביטחון, אהוד ברק, נשא הערב (רביעי) דברים בקבלת הפנים המסורתית לכבוד יום העצמאות שנערכה בקריה בתל אביב. ברק אמר כי "דבר אינו מובן מאליו כיום. אנו חיים במציאות שבה ממשיכים לאיים עלינו. מצב שבו הארץ לא שקטה, אפילו לא 40 שנה". ברק הבהיר כי "הקמנו מדינה לתפארת עם כוח הרתעה ייחודי. ישראל חזקה ובוטחת ולא ניתן לאיש להעמיד את קיומנו בספק. לא נאפשר לאויבנו להעיז. אנו יודעים כיצד להגן על עצמנו".

ברק התייחס למצב בדרום ואמר כי "במשך שמונה שנים הדרום עמד במוקד כשחמאס מנסה להפוך את האזור לחזית ואת חיי התושבים לבלתי נסבלים. היום, חודשים ספורים לאחר מבצע עופרת יצוקה, אפשר לומר בביטחון שמדובר במבצע מרשים". ברק הוסיף כי "חמאס הוכה קשות. ומה שהיה לא יהיה עוד".

שר הביטחון התייחס גם לסוגיית החייל החטוף גלעד שליט ואמר כי "חלה עלינו חובה קדושה להחזיר את גלעד שליט לביתו ואנו, מערכת הביטחון ומפקדיה, מחויבים להחזירו אל חיק משפחתו ואל חבריו".

ברק הביע הערכה לאנשי מערכת הביטחון ואמר להם כי הם "כוח המגן וחוד החנית וכי בזכותם עם ישראל יכול לחיות את חייו". הוא הודה לתושבי הדרום והנגב ואמר כי כושר העמידה שהפגינו בעבר ושהם מפגינים היום מחזק את המדינה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully