וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: בכיר הארגון נזאל לא הודח מתפקידו

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.4.2009 / 12:02

מקורות בכירים של חמאס ברצועה, הכחישו כי נזאל הודח מתפקידו בלשכה המדינית. "גורמי מודיעין ערבים מנסים להפיץ מידע שקרי אודותיו"

חמאס מכחיש כי בכיר הארגון מוחמד נזאל הודח מתפקידו בלשכה המדינית. מקורות בכירים של חמאס ברצועת עזה הכחישו היום (רביעי) בשיחה עם העיתון "אל-קודס אל-ערבי", כי הסתיימו הבחירות הפנימיות בארגון שבמסגרתן הודח נזאל. בנוסף נטען כי נציג חמאס בלבנון, אוסאמה חמדאן, לא תפס את מקומו של נזאל בלשכה המדינית.

המקורות אישרו כי אכן נערכות בחירות למוסדות הפנימיים בחמאס וכי נבחרה מועצת שורא חדשה, הכוללת נציגים מהגדה ומהרצועה. בנוסף, הודו כי נבחר ראש לשכה מדינית, עליו יודיע הארגון באופן רשמי בימים הקרובים, אולם הבהירו כי לא נערכו עדיין בחירות לחברי הלשכה המדינית. המקורות הבהירו כי חמדאן עדיין משמש כנציג חמאס בלבנון.

לדברי המקורות, הדיווחים לפיהם נזאל הודח מתפקידו בלשכה המדינית מקורם בגורמי מודיעין ערבים שמנסים להפיץ מידע שקרי אודותיו. "נזאל נבחר כחבר במועצת השורא, והוא עודנו חבר בלשכה המדינית של הארגון". שלשום הכחיש ראש הלשכה המדינית של חמאס חאלד משעל את הדיווחים "המפוברקים", כלשונו, לפיהם נזאל הודח: "הוא עודנו מחזיק בתפקיד", אמר לעיתון ירדני.

שלשום דיווח אתר חדשות ערבי כי חאלד משעל נבחר לכהונתו השלישית ברציפות כראש הלשכה המדינית של חמאס, כהונה שתארך ארבע שנים. "בכירי חמאס מרצועת עזה יצאו באחרונה אל דמשק על מנת להשתתף בדיונים של מועצת השורא של הארגון ולבחור את ראש הלשכה המדינית ואת 15 חבריה", מסרו המקורות. לדבריהם, נזאל הודח מתפקידו.

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully