וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהירות, יום העצמאות

28.4.2009 / 13:26

אחרי החגיגות, מתמלאות העמותות בכלבים שברחו מהבית מפני שנבהלו מרעש הזיקוקים. אפשר לעזור להם לעבור את הערב בשלום

כלבים רבים חווים טראומה בעת שמיעת רעשים עזים כמו רעמים וזיקוקי דינור. טווח קליטת הצלילים והתדרים שלהם גבוה בהרבה משל בני אדם, וזאת הסיבה לבהלה. הכלבים המפוחדים עלולים לנסות לברוח מהבית, ולא למצוא את דרכם חזרה כתוצאה מהיסטריה. ביום העצמאות במיוחד, חשוב להיות לצידם ולדאוג להפחית את הנזק שעשוי להיגרם. אגודת צער בעלי חיים תל אביב מציעה כמה פתרונות לערב החג:

להשאיר את הכלב בבית, לסגור חלונות

בשעות בהן יש הרבה רעש וזיקוקים, כדאי להשאיר את הכלב בבית. גם זה כלב שרגיל להיות בחוץ, חשוב להפחית כמה שניתן את החשיפה לרעשים. לשם כך, כדאי לסגור את כל החלונות, להדליק טלוויזיה או כל רעש שמוכר להם. בנוסף, חשוב לתת להם הרבה תשומת לב, ולשדר שלווה.

שיהיה קרוב

אם אין לכם ברירה אלא להוציא את הכלב מהבית, הקפידו להחזיק אותו קרוב אליכם כשהוא קשור ברצועה והשגיחו עליו ביתר מידה בזמן מפגן זיקוקי הדינור. שימו לב שהכלב לא בלחץ, ואם הוא מגלה סימני מצוקה כדאי להחזיר אותו הביתה.

שבבו

בארץ, על פי חוק, כל כלב חייב להיות בעל שבב אלקטרוני. כלבים עשויים כאמור להיכנס להיסטריה ובכל זאת לברוח מהבית, לכן חשוב במיוחד לוודא שפרטי הבעלים כפי שמופיעים על השבב הם עדכניים. כדאי גם לחבר לקולר שם ומספר טלפון למקרה הצורך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully