וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הרג עשרות חתולים והכניסם למקרר

קובי מנדל

27.4.2009 / 10:04

המשטרה מחפשת אחר תושב חיפה שנעלם ובחצר ביתו נמצא מקרר שאליו הכניס עשרות גופות של חתולים שעברו התעללות

מקרה מזעזע של התעללות בחתולים נחשף הבוקר (שני) בחצר בית ברחוב הרצל שבשכונת הדר הכרמל בחיפה. עשרות פגרי חתולים נמצאו בתוך מקרר ישן.

המקרה התגלה לאחר שתושבת הבניין דיווחה למשטרה כי שכנה נעדר מדירתו זה כמה ימים. השוטרים שנכנסו לדירה מצאו בתוכה שישה כלבים נטושים ובסריקות בחצר השייכת לו נמצאו פגרי החתולים. נסיבות המעשה אינן ברורות ולא ידוע מה המניע להיעלמותו של בעל הדירה. המשטרה פתחה בחקירה. הכלבים שנמצאו הועברו להסגר, ומהשירות הווטרינרי בעיר נמסר כי הם ידידותיים מאוד, נמצאים במצב גופני טוב ולא ניכר שעברו התעללות.

מקרה ההתעללות הזה מתווסף למקרי התעללות בבעלי חיים נוספים שארעו בתקופה האחרונה. לפני כחודשים נעצר בפתח תקווה נער בן 18 שהוגדר על ידי המשטרה כ"רוצח חתולים סדרתי". בחקירתו סיפר הנער כי החליט לבצע את המעשים המיוחסים לו בהשראת סדרה שראה ברשת האינטרנט אודות פעולותיו של רוצח סדרתי.

במשטרה חושדים כי הצעיר הרג מאות חתולים בשיטות פעולה שונות ומגוונות במהלך תקופה ארוכה. בין היתר השתמש הצעיר על פי החשד בדקירות, חניקה ומעיכת ראשם של החתולים. בחיפוש שערכו השוטרים בביתו, נתפסו סכין ולולאה עם ידיות ששימשה את הצעיר לביצוע החניקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully