וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 פצועים קל בתאונת אוטובוס בצומת יגור

קובי מנדל

26.4.2009 / 20:11

ג'יפ התנגש באוטובוס ביציאה מנשר לכיוון צומת יגור. האוטובוס נכנס לתעלה ונעצר כשהוא נשען על עמוד. צוותי מד"א פינו את הפצועים

18 בני אדם נפצעו הערב (ראשון) באורח קל בתאונת דרכים שאירעה בין אוטובוס לרכב מסחרי, ביציאה מנשר לכיוון צומת יגור. מבדיקה ראשונית עולה כי האוטובוס התנגש בעמוד, ועומד על צדו. כוחות מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצועים לבתי החולים רמב"ם, בני ציון וכרמל בחיפה. למקום גם הגיעו כוחות כיבוי, שפעלו לחילוץ מספר לכודים. 18 פצועים במצב קל פונו לבתי החולים. ממד"א נמסר כי אין פצועים נוספים בשטח.

מחקירה ראשונית עולה כי ג'יפ נהוג בידי תושב נשר כבן 60 שנסע מכיוון צומת יגור לנשר סטה מסיבה לא ברורה מנתיבו, חצה שטח הפרדה שרוחבו כשישה מטרים, ופגע באוטובוס אגד אשר יצא מלב המפרץ לכיוון רכסים, ובו 16 נוסעים ונהג. כתוצאה מהפגיעה סטה האוטובוס מנתיבו והמשיך לתוך תעלה לימין הדרך. הוא נעצר כשהוא נוטה על צידו ונשען על עמוד תאורה.

שמעון ביטון, מנהל מד"א במרחב כרמל, מסר לוואלה! חדשות כי "כוחות מד"א התארגנו כאילו מדובר באירוע רב נפגעים ולמקום יצאו חמש ניידות לטיפול נמרץ ו-12 אמבולנסים. כל הנפגעים פונו. מדובר ב-17 נוסעים ובנהג הג'יפ, אשר נפצעו כולם במצב קל". הכביש נחסם לתנועה. בוחני התנועה בפיקודו של רב פקד חיים חלפון חוקרים כעת את נסיבות האירוע.

בצהריים נהרגה תינוקת בת שנה וחצי נהרגה בתאונת דרכים בשכונה המזרחית בכפר כנא. מחקירת המשטרה עולה כי קרוב משפחה של הפעוטה נסע ברכבו לאחור ופגע בה. היא פונתה על ידי הרכב שפגע בה למרפאת הכפר ומשם במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, שם מתה מפצעיה.

אתמול נהרגו שני בני אדם בתאונת דרכים בין מכונית לאופנוע, בגליל העליון בין מושב אמירים לקיבוץ פרוד. השניים הם עאזם סעדה, בן 27 מפקיעין ורונן אבו רומד, בן 35, משער אפרים. בתאונה נפצעו בנוסף שתי נוסעות נוספות שהיו במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully