וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת מיטל אהרונסון: עד מרכזי חזר בו

עדי שמחוביץ

26.4.2009 / 15:45

העד רדף אחרי הג'יפ ובחקירתו זיהה את שלום ימיני כנהג. מאוחר יותר חזר בו: "לא רוצה להאשים כשאני לא בטוח ב-350% שהוא האשם"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק)

משפטם של שלום ימיני ושי סימון, הנאשמים בהריגתה של מיטל אהרונסון בתאונת פגע וברח לפני כחצי שנה בתל אביב, נמשך היום (ראשון) בעדות שהיתה אמורה לשפוך אור חדש על הפרשה. מדובר בעד ראייה - חייל בן 20 ובן של בדרן מפורסם - שהיה בדרכו ממסיבה באחד הפאבים בעיר בעת שאירעה התאונה. עדותו היתה אמורה לספק תשובה לשאלה מי נהג בג'יפ שהרג את אהרונסון ופצע באורח קשה את חברתה מלי יזדי.

החייל, ששמו נאסר לפרסום, העיד כי כשנהג ברחוב אבן גבירול בעיר הבחין בג'יפ שנוסע מולו ולפתע שמע רעש חזק. "הגי'פ נסע מהר, חלף על פניי ופנה ימינה לרחוב דוד המלך", העיד החייל. הוא הוסיף כי מיד לאחר מכן שמע צעקות לכיוונו של הגי'פ - "תעצור! תעצור את האוטו!" - והחלה התקהלות של אנשים במקום. "היססתי אם לצאת מהאוטו ולעזור לבנות. כשראיתי שהרבה אנשים עוזרים להן, החלטתי להשיג את מספר הג'יפ, לקחתי רוורס ונכנסתי לרחוב דוד המלך".

החייל המשיך לספר שנסע אחרי הג'יפ לאורך כמה רחובות, כשהג'יפ נוסע במהירות ועובר ברמזורים אדומים. בשלב מסוים, כשעצר הג'יפ, הצליח החייל לרשום את מספרו. לאחר שהתפרסמה הפרשה בכל כלי התקשורת, צלצל החייל לאחד החוקרים ואמר כי הוא מזהה את שלום ימיני כמי שנהג בג'יפ. כשנחקר, הציגו החוקרים בפניו תמונות של ימיני וסימון והחייל זיהה שוב את ימיני אך הודה כי הוא מזהה אותו מהטלוויזיה.

בחקירה נוספת, שינה החייל את גרסתו ואמר כי הוא לא בטוח שימיני הוא הנהג בגלל שלא ראה טוב את הרכב ומאחר ששמשת הג'יפ היתה סדוקה. "לא זיהיתי את הדמות כמי שישב בצד הנהג. יכול להיות שראיתי דווקא את מי שישב לצד הנהג", הוסיף. בחקירה הנגדית המשיך החייל ואמר כי הוא לא בטוח במאה אחוזים כי ימיני הוא זה שנהג: "אני לא רוצה להאשים נהג שאני לא בטוח ב-350% שהוא האשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully