וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד ברצח רונן גבריאלי

איילה חננאל

26.4.2009 / 10:02

החשוד, תושב בת ים בן 27, מוכר למשטרה כעבריין מקומי. נבדק החשד כי הרצח בוצע על רקע סכסוך עם ארגון הפשע של משפחת אברג'יל

ברו ענו נעצר במעורבות ברצח רונן גבריאלי ומעצרו הוארך היום (ראשון) בשמונה ימים. גבריאלי, בן 35, שגופתו נמצאה ירויה בחולות סמוך לחולון לפני שלושה חודשים, הוא בנו של חיים גבריאלי, עבריין מוכר, ובן דודה של חברת הכנסת לשעבר, ענבל גבריאלי. ענ

ענו, בן 27, תושב תל אביב המוכר למשטרה כ"עבריין מקומי" ובעל עבר פלילי במגוון עבירות, נעצר אמש. על פי החשד ארגן החשוד את חיסולו של גבריאלי, ואולי אף השתתף בביצוע הרצח בעצמו. בנוסף מייחסת לו המשטרה מקרה ירי אחר שבוצע ארבעה ימים לאחר רצח גבריאלי, בו נורה שלומי מרציאנו - אף הוא מוכר למשטרה כ"עבריין מקומי" בחולון - בעת שנסע ברחוב עוזיאל בבת ים. מרציאנו נפצע באורח אנוש בתקרית. המשטרה בודקת האם קיים קשר בין שני המקרים.

חקירת המשטרה העלתה כי גבריאלי שב מבילוי במועדון "הנייט" ולפנות בוקר, פגש מתחת לביתו גבר שזהותו אינה ידועה למשטרה. זמן קצר לאחר מכן הוא נרצח, ככל הנראה על ידי אותו אדם שפגש. ביחידה המרכזית לא שללו גם כיווני חקירה נוספים, וביניהם האפשרות שגבריאלי נקלע לסכסוך בין משפחתו לבין ארגון הפשיעה של יצחק אברג'יל. ממידע שהתקבל במשטרה עולה כי גבריאלי היה מעורב בקטטה בעת שבילה במועדון. החוקרים גבו עדויות מעובדי המקום והחרימו את מצלמות האבטחה.

אביו של גבריאלי, חיים, הורשע בעבר בעבירות של סחר בסמים, סחיטה, זיוף מסמכים ומרמה וריצה חמש שנות מאסר. האח ראובן, נחקר בחשד שניסה להונות את מע"מ ולהוציא במרמה מיליוני שקלים מקופת המדינה. שמו של האח השלישי שוני, אביה של חברת הכנסת לשעבר ענבל גבריאלי, הוזכר ב-2003 בחשד כי הקים חברת הימורים באינטרנט יחד עם מאיר אברג'יל ויעקב אלפרון וכי על רקע סכסוך ניסתה חוליית שכירים מבלרוס להתנקש בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully