וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ג'יפים: בני הזוג ניגחו אחד את השני

איילה חננאל

25.4.2009 / 18:27

אישה שראתה את בן זוגה בג'יפ עם אישתו, ממנה הוא אמור להתגרש, החליטה לנגחו עם האוטו. הוא חשוד כי תקף אותה בתגובה

באזור התעשייה פולג בנתניה התרחשה היום (שבת) בצהריים דרמה כאשר שני ג'יפים, אחד נהוג בידי גבר והשני בידי אישה, נראו נוגחים זה בזה תוך כדי נסיעה. השוטרים שהגיעו למקום מצאו את האישה בתוך הג'יפ כשהיא חבולה, וזו סיפרה להם כי בן זוגה היכה אותה. היא פונתה במצב קל לבית החולים לניאדו בעיר. בזמן שפונתה הגיע בן זוגה, קבלן בכיר מהרצליה, להגיש נגדה תלונה במשטרה בטענה כי התנגשה בו בכוונה עם רכבה.

המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה התגלה כי השניים הם בני זוג המתגוררים יחדיו ולהם ילדים משותפים. בני הזוג קבעו להיפגש בצהרי היום לאחר שהאישה יצאה עם ילדיהם לנתניה, ואילו בן זוגה אמר לה כי הוא "יוצא לסיבוב בג'יפ". כשהגיעה האישה לאזור התעשייה פולג בנתניה יחד עם ילדיה, היא הבחינה בג'יפ של בן זוגה, כשלצדו בג'יפ יושבת אשתו - איתה הוא מצוי בהליכי גירושין.

האישה החלה לנהוג אחר בן זוגה ולטענתו, תוך כדי נסיעה, נגחה מספר פעמים ברכבו. בהמשך נעצרו השניים בצידי הכביש, שם, לטענת האישה, החל בן זוגה למשוך בשערותיה ולבעוט ברגליה, מה שהוביל לפציעתה. בעקבות האירוע החליטו השוטרים לעכב את האיש לחקירה. לאחר שנגבו עדויות ממנו ומבת זוגו, הוחלט לעצור אותו להמשך חקירה ולבקש את הארכת מעצרו. בת הזוג, לעומת זאת, שוחררה לביתה.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully