וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ממשלת ישראל הורסת את החינוך במו ידיה"

נעמה טלמור

25.4.2009 / 22:12

יו"ר מרכז השלטון המקומי הודיע כי ארגונו יצא "למאבק על עתיד החינוך", בעקבות קיצוצים צפויים בתקציב החינוך. "לא ניתן יד לכך"

מרכז השלטון המקומי הודיע היום (שבת) כי בכוונתו "לצאת למאבק לשמירה על עתיד החינוך בישראל". מיד אחרי יום העצמאות, יערוך המרכז ישיבת הנהלה מיוחדת, לשם החלטה על הצעדים שינקטו. זאת, בעקבות פגישת יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, עם שר החינוך, גדעון סער, שהתקיימה ביום חמישי בערב. לדברי המרכז, בפגישה "הצטיירה תמונה עגומה של קיצוצים וגזירות חינוכיות קשות עוד מהממשלה הקודמת".

"יצאנו מודאגים מהישיבה ואנו חוששים כי ממשלת ישראל הורסת את החינוך במו ידיה", אמר בוחבוט ופירט: "הממשלה פוגעת בהסעות התלמידים, מבטלת את התקציבים הנדרשים לאבטחה וגורמת לפיטורים המוניים של מורים. אנחנו לא ניתן יד לכך וניאבק ככל יכולתו של מרכז השלטון המקומי, כדי למנוע את רוע הגזירות. אנו דורשים מראש הממשלה לגלות מנהיגות חינוכית ואכפתיות ולהעמיד את החינוך בראש סדר העדיפויות הלאומי, לא רק בדיבורים, אלא בהקצאת הכספים הראויה".

במרכז דורשים להגדיל את תקציב החינוך בשני מיליארד שקלים, שכוללים גם החזרת קיצוץ. גורמים במרכז השלטון המקומי מתכוונים לשתף פעולה במאבק עם ארגוני המורים, ההורים והתלמידים. "המאבק הוא משותף לכל הרשויות בישראל ועתידו של החינוך מטריד את כלל ראשי הרשויות בישראל", הוסיף בוחבוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully