וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנון: 3 חשודים נוספים בריגול לטובת ישראל

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

25.4.2009 / 15:19

רשתות התקשורת בלבנון מדווחות כי במהלך פשיטה של כוחות הביטחון במדינה נעצרו 3 חשודים בריגול עבור המוסד הישראלי. בין החשודים גם עצור פלסטיני

כוחות ביטחון הפנים בלבנון חשפו רשת ריגול נוספת שפעלה בצידון שבדרום לבנון לטובת המוסד – כך דיווח (שבת) מקור ביטחוני לבנוני לסוכנות הידיעות הכוויתית. על פי המקור, הרשת החדשה מורכבת משלושה חשודים, ביניהם פלסטיני בשם איברהים עווד – אחיינו של יורשו של מנהיג ארגון פתח אל-איסלאם בלבנון.

המקור ציין עוד כי שלושת החשודים נעצרו והובאו לחקירה בענף המידע שבמנגנוני ביטחון הפנים בלבנון. בדיווח נמסר עוד כי "כוחות הביטחון בלבנון משקיעים מאמצים רבים לחשוף רשתות מסוג זה, שמחקירת חבריהן עולה כי הן פועלות לפגוע בביטחון וביציבות בלבנון".

לפני שבועיים נחשפה בלבנון רשת ריגול נוספת, שחבריה הם גנרל לשעבר בכוחות הביטחון בלבנון אדיב אל-עלם, רעייתו, אחיינו, ואדם נוסף. ביום חמישי הגישה התביעה בלבנון כתב אישום נגד הרשת, בו הם מואשמים בקשר עם המוסד, בהעברת מידע על יעדים צבאיים ואזרחיים ובריגול אחרי תנועות אנשי חיזבאללה.

בעיתון "אל-חיאת" דווח אז כי בכיר בכוחות הביטחון הלבנונים נפגש עם אחראי התיאום הביטחוני בחיזבאללה, וופיק ספא, ועדכן אותו על כך שהחולייה הצליחה לחדור לארגונו. לאור זאת נקט חיזבאללה בצעדי ביטחון מוגברים והגביר את הכוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully