וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביתה באוניברסיטה הפתוחה - גם בשבוע הבא

נעמה טלמור

24.4.2009 / 18:51

השביתה המלאה ממשיכה לאחר שהפגישה בין המרצים להנהלת האוניברסיטה הסתיימה ללא תוצאות. "לא השגנו פריצת דרך"

ארגון סגל המרצים באוניברסיטה הפתוחה הודיע היום (שישי) כי הם ימשיכו בהשבתה כוללת של האוניברסיטה גם במהלך השבוע הבא. זאת, לאחר שאתמול הסתיימה ללא תוצאות פגישה בין נציגי המרצים להנהלת האוניברסיטה. הפגישה נערכה בעקבות הדיון המיוחד שנערך ביום רביעי בוועדת הכספים של הכנסת בנוגע לסכסוך העבודה, בסופו קראו חברי הוועדה לצדדים לפתוח במו"מ רציני.

מארגון סגל המרצים נמסר כי "אמנם בפגישה נרשמו ביטויים ראשונים להשפעה חיובית של הדיון בוועדת הכספים, אולם טרם הושגה פריצת הדרך המיוחלת". בתוך כך, באוניברסיטה הפתוחה ממשיכים להיעזר במרצים שאינם לוקחים חלק בשביתה וחלק מן השיעורים מתקיימים. רשויות האוניברסיטה מודיעות על כך לסטודנטים באמצעות הודעות SMS ודואר אלקטרוני. סגל המרצים גינה את המשך עריכתם של השיעורים ומסר: "מצער שהאוניברסיטה ,שכלפי חוץ מעידה על הכרתה בזכות השביתה, משדרת מסר כפול לסטודנטים ומציעה להם דרכים פתלתלות להמשיך וללמוד".

המרצים דורשים לשפר את תנאי העבודה של המנחים ולעגן זאת בהסכם קיבוצי עימם. בתום הישיבה שהתקיימה בוועדת הכספים ביום רביעי, ביקש יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני מהנהלת האוניברסיטה, להיכנס למתכונת של משא ומתן אינטנסיבי-יומיומי עם סגל המרצים למשך שבועיים. מהמרצים ביקש גפני להודיע על הפסקת השביתה במשך התקופה כדי ליצור אמון בין שני הצדדים. גפני קבע כי את המגעים ילוו מטעם הוועדה חברי הכנסת דב חנין (חד"ש) ואלכס מילר (ישראל ביתנו) שיזמו את הדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully