וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה עלתה לליגה הלאומית

הקבוצה של רפי כהן עשתה זאת בסטייל עם 0:7 על הפועל אום אל פאחם. אשקלון גם רצתה, אבל נכנעה למכבי כפר קנא 2:1 ביום שישי

המחזור ה-28 בליגה הארצית יצא אתמול (שישי) לדרך. כשהפועל אשקלון קיוותה לחגוג את עלייתן לליגה הלאומית כבר הערב, אבל מכבי כפר קנא מהמקום השמיני הרסה לה את התכניות, אחרי שגברה עליה בחוץ 1:2. שבע קבוצות יעלו העונה מהליגה הארצית ללאומית, ושתי המוליכות ערב המחזור היו זקוקות לאובדן נקודות של אותה כפר קנא כדי להבטיח את עלייתן. אורן זילכה (35) וסאמר מיעארי (90) כבשו את השערים לכפר קנא, אחרי שינון ברדה העלה את אשקלון ליתרון מוקדם בדקה ה-18.

היום כבר הבטיחה ס.כ נס ציונה את עלייתה לליגת המשנה עם ניצחון מוחץ 0:7 על הפועל אום אל פאחם. העלייה של נס ציונה הייתה רק עניין של הזמן ובקבוצה כבר החלו בהכנות לעונה הבאה, אבל רפי כהן ושחקניו רצו לחגוג מול הקהל הביתי ועשו זאת בגדול. יוסי אסייג (8, 46), שי אבוקסיס (23, 55) ועמית אזולאי (52, 90) כבשו צמדים ואופיר חמו הוסיף אחד בדקה ה-86.

השביעית הפועל נצרת עילית הפסידה 1:0 לעירוני בת ים. בית"ר/שמשון תל אביב, שככל הנראה תחגוג את עלייתה בקרוב, ניצחה את הפועל מרמורק 0:1 משער של עידו אקסברד בדקה ה-78. עירוני ראשון לציון עלתה למקום השני אחרי ניצחון 0:3 על בני טמרה מהתחתית. גילי חפץ (55) ועופר שטרית (73 ו-90) כבשו לראשון. מאמן ראשון לציון אריק גילרוביץ' האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת, כמו גם הקשר דניאל היידמן. במשחק בין שתי קבוצות שירדו לליגה א' ניצחה עירוני טירת הכרמל את בני ג'דידה בחוץ 2:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully