וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "האו"ם שותק על פשעי ישראל"

23.4.2009 / 20:44

שגריר אירן באו"ם שלח מכתב למזכ"ל הארגון, שגינה את נאום אחמדינג'ד, "אך שותק לנוכח הפשעים של ישראל נגד הפלסטינים"

אירן הזהירה היום (חמישי) את מזכ"ל האו"ם באן קי מון מפני "מוסר כפול", לאחר שמחה על דבריו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד בוועידת האו"ם נגד גזענות שנערכה השבוע בז'נבה.
במכתב ששלח לבאן, גינה שגריר אירן באו"ם מוחמד קהזי את התגובות הזועמות לנאום אחמדינג'ד, "בשעה שהאו"ם שותק לנוכח היחס הישראלי לפלסטינים". כזכור, באן טען כי אחמדינג'ד ניצל לרעה את הוועידה, כדי "להאשים, לפלג ולהסיט". אירן טוענת כעת כי יש צורך במזכ"ל "נטול משוא פנים והוגן".

"האו"ם ובכיריו נוקטים בגישה סלקטיבית ונוקטים במוסר כפול או בעמדה חד צדדית. כל ההאשמות נגד אחמדינג'ד הושמעו בעוד האו"ם שותק לנוכח המשטר הישראלי המבצע פשעים נגד העם הפלסטיני החף מפשע ולנוכח האיומים, האשמות וההסתה של המשטר הישראלי נגד אירן", כתב קהזי.

השגריר האירני גינה גם את היציאה ההמונית של חברי המשלחות השונות מהאולם, במהלך נאומו של נשיאו, וכינה את האקט "מניפסט של חוסר סובלנות שביזה את עקרון האו"ם של חופש הביטוי". הוא הוסיף כי "אחמדינג'ד זכה לביקורת חריפה רק משום שביטא את עמדות המדינה שהוא מייצג. הוא בסך הכל הביע את עמדתינו ודאגתינו לעם הפלסטיני לנוכח הפשעים של המשטר הישראלי".

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully