וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי נכדי: שרה פיילין בדרך לביהמ"ש

עידן דורנר

23.4.2009 / 19:30

אבי הנכד של מושלת אלסקה טוען כי הוא מוכן ללכת לבית המשפט על מנת לזכות בחסות על בנו, שילדה לו בתה בריסטול

אבי הנכד של מושלת אלסקה שרה פיילין אמר היום (חמישי), כי הוא מוכן ללכת לבית המשפט על מנת לזכות בחסות על הילד, אך הוסיף כי הוא מקווה שהדברים לא יגיעו לכדי כך. לוי ג'ונסטון אמר את הדברים בראיון לרשת CNN. לדבריו, לו ולבריסטול פיילין בת ה-18 אין הסכם רישמי של בית משפט בנוגע לזכויות הביקור שלו אצל בנם התינוק, טריפ.

בריסטול, בתה הבכורה של פיילין, ילדה את הילד ב-27 בדצמבר מחוץ לנישואים, ושני הנערים נפרדו זמן קצר לאחר מכן. ג'ונסטון טען מאז בכמה ראיונות שהעניק, כי בריסטל מנעה ממנו גישה לתינוק.

"אני יכול ללכת לשם ולראות אותו", אמר ג'ונסטון. "אבל זה לא כל כך נוח עבורי. אני רוצה שתהיה לי האפשרות לקחת אותו ודברים כאלה. לעשות איתו דברים של אב ובן, ואני לא יכול". הוא הוסיף כי כי הוא עדיין מחבב את משפחת פיילין וכי הוא מעוניין להגיע להסכמה משותפת לגבי טריפ, שלטענתו לא ראה אותו מזה שבועיים. "אני לא חושב שמישהו מאיתנו מעוניין ללכת לעורכי דין ולהילחם על החסות, אבל אם המצב לא שיתנה, אני חושש שלא תהיה לנו ברירה".

בתחילה טען ג'ונסטון כי לא שכר עו"ד, אך חזר בו מאוחר יותר. כשנשאל האם הוא חושב שהדבר יעורר את זעמה של משפחת פיילין, ענה: "אני לא רוצה לעשות בלגן". אימו של ג'ונסטון, שרי, אמרה שהמשפחה מוכנה לפעול בצורה משפטית עבור זכויותיו של בנה.

דוברת של משפחת פיילין אמרה בתגובה, כי "בריסטול מרוכזת כעת בללכת לקולג', בגידול טריפ ולקדם התנזרות ממין עד הנישואים. זאת למרות שבראיון שהעניקה מוקדם יותר השנה אמרה בריסטול, כי התנזרות ממין היא "לא ריאלית בכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully