וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נפל מהסיפון במהלך הפלגת נופש וטבע

קובי מנדל ואיילה חננאל

23.4.2009 / 18:20

מהחקירה עולה כי עד יממה לפני עגינת האנייה בחיפה, היה מיכאל ינקלביץ עדיין על סיפונה. נבדק חשד לרשלנות מצד מנו ספנות

מיכאל ינקלביץ, תושב תל אביב בן 80, נעלם במהלך הפלגת נופש בים התיכון. בנו של הקשיש דיווח הבוקר (חמישי) למשטרת מחוז תל אביב כי אביו לא שב מהשיט אליו יצא לפני כשבועיים. החשד הוא כי ינקלביץ נפל במהלך ההפלגה מסיפון האנייה וטבע בים.

ינקלביץ יצא להפלגה על האנייה "רויאל איריס" שבבעלות חברת מנו ספנות. מחקירת המשטרה עולה כי ביום עגינתה של האנייה בנמל חיפה לא נרשמה כניסתו של ינקלביץ במשטרת הגבולות. עוד עולה כי יממה לפני עגינת האנייה, עם כניסתה למים הטריטוריאליים של ישראל, הוחזר לינקלביץ דרכונו, ופירוש הדבר שעד לאותה שעה, היה עדיין על סיפון האנייה.

המשטרה פנתה לאינטרפול בבקשה לסיוע באיתורו של ינקלביץ ובמקביל פתחה תחנת משטרת חיפה בחקירה נגד חברת מנו ספנות בחשד לרשלנות.

מהחברה נמסר כי מתחקיר פנימי ראשוני שביצעה עולה כי "כל הנהלים בזמן ההפלגה והעגינה בוצעו על פי התקנות, וכי הנוסע קיבל את דרכונו, יחד עם שאר הנוסעים, שעות ספורות לפני העגינה בארץ, מה שמעיד על נוכחותו באוניה זמן קצר לפני החזרה לנמל. צוות הביטחון והעובדים של האנייה עושה כל שביכולתו בכדי לסייע בידי משטרת ישראל ואנו מעמידים את כל המשאבים העומדים לרשותנו לפתרון המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully