וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם כבל יודח נפלג את מפלגת העבודה"

23.4.2009 / 20:34

המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה החליטה לפלג את המפלגה אם המזכ"ל, ח"כ איתן כבל יודח. "ברק מבצע טיהור פוליטי"

ועידת המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה החליטה הערב כי (חמישי) במידה ויודח מזכ"ל המפלגה, ח"כ איתן כבל היא תפעל לפילוג המפלגה והסיעה בכנסת. בנוסף הוחלט על מתן גיבוי מלא לכבל ומאבק בכל ניסיונות ברק להמשיך את מה שהם מגדירים "מסע הטיהור הפוליטי של יו"ר המפלגה ברק".

מוקדם יותר אמר יו"ר המשמרת, מעין אמודאי כי "אנו מגבים את המזכ"ל כבל ונילחם לצידו על מנת לשמור על המפלגה מפני הדיקטטור הפוליטי, אהוד ברק", אמש מסר אמודאי כי "בפתיחת הליך הדחתו של כבל, מבקש ברק במו ידיו, להפוך את פילוג המפלגה לעובדה מוגמרת ובכך לדפוק את המסמר האחרון בארון הקבורה של העבודה."

ועידת המשמרת התכנסה הערב בבית מפלגת העבודה בתל אביב והשתתפו בה צירי ועידת המשמרת ופעיליה מרחבי הארץ. הבוקר אמר ח"כ כבל בכינוס של מזכירות מפלגת העבודה כי הוא מתכוון להביא הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה כלכלית ופוליטית על מצב המפלגה. "צריך לבדוק איך הגענו לקריסה כלכלית ופוליטית וכיצד הגענו למצב הזה. צריך לחקור את העניין שנים אחורה".

מזכירות לשכת מפלגת העבודה התכנסה הבוקר לבקשת יו"ר המפלגה אהוד ברק, ואישרה פה אחד, למעט התנגדות המזכ"ל איתן כבל, למנות את חבר הכנסת לשעבר, ויצמן שירי, למנכ"ל מפלגת העבודה לזמן קצוב. ברק הודיע לחברי המזכירות כי בפגישה אישית אמש עם מזכ"ל המפלגה הודיע לו כי בעקבות סירובו לקיים את החלטת ועידת המפלגה, בכוונתו לפתוח בהליכים לצורך החלפתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully