וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לפעיל הפתח הנרדף ברצועת חמאס

אופק עיני

23.4.2009 / 14:04

גולש בפורום של פתח מציג: "עשה ואל תעשה" תחת כיבוש חמאס ברצועת עזה. "עדיף להתפוצץ על פעילי חמאס מלהיחקר על ידם"

גולש בפורום של פתח, המכנה עצמו "עאבר סביל", כלומר, עובר אורח, פירסם היום (חמישי) מספר הוראות "עשה ואל תעשה" לפעילי הפתח הנמצאים ברצועת עזה, תחת שלטון חמאס. הגולש מבהיר כי "לאחר שעברתי מספר ניסיונות ולאחר שרשרת טעויות שביצעתי ושהפכו אותי למטרה קלה לאנשי ההפיכה של חמאס, אני מעביר לכם את מה שלמדתי".

הגולש פותח בהוראה החשובה מכל – "לא לבטוח באף אחד מלבד עצמך" וממשיך לפרט. אחת ההוראות דורשת מפעילי הפתח שלא להשתמש במכשירי קשר להעברה של מידע מסוג כלשהו, אפילו אם אלו מוצפנים, ומסבירה כי "ישנם אנשים המתמחים בפירוק צפנים שעובדים במנגנון ביטחון הפנים של חמאס ושעברו אימונים בסוריה ובאירן", וכי "כל התדרים נמצאים תחת מעקב מתמיד".

הגולש ממשיך ומורה לפעילי הפתח לא לדבר בטלפונים סלולריים, ומסביר כי "ישנן אנטנות קטנות אשר הוכנסו לרצועה באמצעות המנהרות, בעזרתן מאזינים בחמאס לשיחות בטווח של 1,700 מטר", ומוסיף כי "חוליה של חמאס התאמנה על שימוש במכשירים בחו"ל, והאנטנות נמצאות על גגות בתיהם של בכירי חמאס, ועל חלק מהמסגדים ומאגודות הצדקה ומטות מנגנוני הביטחון של חמאס".

הגולש ממליץ לבוחרים להשתמש בטלפונים סלולרים למרות הסיכון לשלוח הודעות MMS ולא SMS רגילות בטענה כי את אלו קשה יותר לקלוט. הוא מנחה את הפעילים לא לשמור תמונות מסגירות על המכשיר ולא לשמור את מספרי פעילי הפתח עימם הם עומדים בקשר בזיכרונות המכשיר אלא על פתק שיוחבא במקום בטוח. הגולש חותם את דבריו באומרו "זהו המידע שהצלחתי לקבץ, ועל כל אחד לשמור על עצמו", וממליץ לפעיל הפתח ברצועה: "אם אתה יודע שפעילי חמאס באים לביתך, לבש על עצמך חגורת נפץ והתפוצץ עליהם משום שהם מומחים בחקירות ובעינויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully