וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה גדעון סער שיחק כדורגל עם תלמידיו

נעמה טלמור

23.4.2009 / 12:13

שר החינוך ביקר בבי"ס בדרום תל אביב, העביר שיעור ואף שיחק כדורגל עם התלמידים. "עם הידע שלו הרגשתי כאילו הוא מורה רגיל"

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ענת ברק)

שר החינוך גדעון סער לימד היום (חמישי) בפעם הראשונה את תלמידי כיתה י'6 בתיכון עירוני ט' בדרום תל אביב. סער נפגש עם מנהל ביה"ס אבי בנבנישתי, עם ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי וכן עם הורים ועם תלמידים מצטיינים. "חשוב לחוות את מה שחווים מורים ומורות" אמר סער בתום השיעור, "חשוב להיפגש גם עם התלמידים, זה נותן יכולת להתרשם באופן ישיר. קמתי הבוקר בחמש כי הייתי צריך להכין את השיעור וזה דבר שכל מורה מלמד חייב לעשות".

"דיברתי איתם על הרצל ועל אנטישמיות", סיפר סער, "מצאתי תלמידים עירניים, ציונים ובקיאים בחומר". בהפסקה שיחק השר סער כדורגל עם התלמידים שהיו נרגשים, ואף הבקיע שלושה גולים.

שר החינוך ציין כי "אנו לומדים את המערכת על כל מצוקותיה, בעיותיה ועוצמותיה באשר להמשך רפורמת 'אופק חדש'. אני מאמין ברציפות שלטונית, אני לא מאמין שכאשר שר חדש נכנס למשרד, הדבר הראשון שהוא עושה הוא להחריב את שעשה קודמו, אך מחובתי ללמוד הכל ויש היבטים הדורשים תיקון".

ארתור רז'בסקי, תלמיד כיתה י' שהשתתף בשיעורו של סער סיפר לוואלה! חדשות: "אני מאוד אהבתי את השיעור, הוא מאוד שולט בחומר ואם היה מורה הייתי מאוד מחבב אותו. מאוד יפה מצידו, לא כל שר מגיע לבי"ס פשוט בתל אביב ומעביר שיעור". לורן לוי, אף היא תלמידה בביה"ס, הוסיפה: "קמתי בבוקר עם קצת פחד, מישהו מאוד חשוב מגיע, עם הידע שלו הרגשתי כאילו הוא מורה רגיל". רז'בסקי הוסיף כי "אם הייתי יכול לבקש משהו משר החינוך, הייתי מבקש עוד מחשבים ובעיקר שימשיך לתת דוגמה אישית".

מנהל בית הספר סיכם את האירוע ואמר כי "זו הייתה חוויה מאלפת. זה מסר מאוד חשוב וחיובי לכולנו לחשיבות של מקצוע ההוראה". בנבנשיתי הוסיף: "אני ממליץ לשר החינוך שיפעיל היגיון בריא, ימשיך להכיר את המערכת, ובעיקר - לא תמיד כדאי להרוס את הישן". שר החינוך יבקר עד סוף השנה בבתי ספר בלוד, קריית אתא, ירושלים, אילת ועוד, כדי לעמוד מקרוב על מצב מערכת החינוך.

  • עוד באותו נושא:
  • גדעון סער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully