וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק בעבודה נמשך: גזבר המפלגה התפטר

23.4.2009 / 11:26

"אינני מוכן שהדברים במפלגה יתנהלו כפי שהם מתנהלים", אמר הגזבר בכינוס המזכירות. כבל: "צריך לבדוק איך הגענו לקריסה"

מזכ"ל מפלגת העבודה איתן כבל ממשיך לתקוף את יושב ראש המפלגה אהוד ברק. בכינוס הבוקר (חמישי) של מזכירות מפלגת העבודה אמר כבל כי הוא מתכוון להביא הצעת החלטה להקמת ועדת חקירה כלכלית ופוליטית על מצב המפלגה. "צריך לבדוק איך הגענו לקריסה כלכלית ופוליטית וכיצד הגענו למצב הזה. צריך לחקור את העניין שנים אחורה".

מזכירות לשכת מפלגת העבודה התכנסה הבוקר לבקשת יו"ר המפלגה אהוד ברק, ואישרה פה אחד, למעט התנגדות המזכ"ל איתן כבל, למנות את חבר הכנסת לשעבר, ויצמן שירי, למנכ"ל מפלגת העבודה לזמן קצוב. ברק הודיע לחברי המזכירות כי בפגישה אישית אמש עם מזכ"ל המפלגה הודיע לו כי בעקבות סירובו לקיים את החלטת ועידת המפלגה, בכוונתו לפתוח בהליכים לצורך החלפתו.

בתוך כך הודיע במהלך ישיבת המזכירות גזבר המפלגה משה עמית כי הוא מתפטר מתפקידו. לדבריו, הוא אינו מסכים להימצא בגוף שאין בו שלום בית. "אני מתנגד למינוי מנכ"ל, ואינני מוכן שהדברים במפלגה יתנהלו כפי שהם מתנהלים". גורמים במפלגה אמרו לוואלה! חדשות כי עמית עשה את תפקידו בהתנדבות.

בישיבת המזכירות התנהלו חילופי דברים בין משה עמית לאחד היועצים של ברק, כאשר היועץ שאל בעקבות דבריו של עמית "מי לדעתך הביא אותנו למצב הזה", השיב עמית "באמת כדאי לבדוק מי הביא אותנו למצב הזה".

בראיון לקול ישראל אמר מנכ"ל המפלגה החדש ויצמן שירי כי כבל היה צריך להתפטר מתפקידו. "איתן כבל וכל מי שחושב שהוא נציג של עצמו טועה, הם שליחים של המפלגה והמדינה. חברים בכירים במפלגת העבודה מרשים לעצמם לפרוק כל עול. אם ההנהלה הראשית החליטה לפעול בצורה מסוימת ומישהו פועל בניגוד להחלטה, אין ברירה - הוא צריך לפנות את מקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully