וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: מסלול לימודים לרפואה צבאית

נעמה טלמור

22.4.2009 / 16:19

האוניברסיטה העברית זכתה במכרז להקמת מסלול ייחודי בו יילמדו קורסים מיוחדים של רפואה צבאית. "זהו פרויקט לאומי חשוב"

מסלול ייחודי להכשרת רופאים צבאיים ייפתח באוניברסיטה העברית. בבית-הספר לרפואה צבאית יילמדו קורסים מיוחדים כגון פיזיולוגיה צבאית, אתיקה צבאית, ניהול מצבי משבר, רפואת חירום, פיתוח מנהיגות ועוד. האוניברסיטה תעודד את הסטודנטים לשלב לימודי רפואה עם תחומים נוספים כמו משפטים, מנהל עסקים ובריאות הציבור. משרד הביטחון הודיע היום (רביעי) לאוניברסיטה כי זכתה במכרז להקמת המסלול הייחודי. התוכנית תקרא 'מזור- למצוינות ברפואה צבאית', והיא עתידה להיפתח כבר באוקטובר 2009.

"זה שנים שקיים צורך בבית-הספר לרפואה צבאית, זהו מקצוע צומח בעולם ויש צורך באקדמיזציה שלו. אנחנו מתחייבים להעמיד את מיטב מורי הפקולטה והתשתיות המחקריות הקיימות בה לשם הצלחת פרויקט לאומי חשוב זה", אמר פרופ' אהוד רזין, דיקן הפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית, "אנו בטוחים ששילוב המסלול לרפואה צבאית בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית תוך בחירת סטודנטים בעלי פוטנציאל אקדמי, חברתי ומנהיגותי, יאפשר ליצור מאגר של רופאים איכותיים שיהווה את הבסיס למצוינות בשירות הצבאי ולאחר מכן".

עוד הוסיף פרופ' רזין כי "אנו שמחים וגאים שהפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית נבחרה לקדם פרויקט לאומי חשוב זה בירושלים בירת ישראל". על פי ההערכות בתוך שש שנים צפויים להצטרף כ-300 סטודנטים למסלול המדובר. בנוסף, הדגישו בפקולטה לרפואה כי פיתוח נושא הרפואה הצבאית יפתח את האוניברסיטה לתחומי מחקר חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully