וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופים במשרד החינוך: "הזדמנות לשינוי"

נעמה טלמור

22.4.2009 / 13:57

מנכ"ל משרד החינוך החדש דוקטור שמשון שושני וסגן השר מאיר פרוש נכנסו היום לתפקידם. "יש כאן הזדמנות נדירה לשינוי"

טקס חילופי מנכ"לים משרד החינוך התקיים היום (רביעי) במשרד החינוך. מנכ"ל משרד החינוך החדש ד"ר שמשון שושני נכנס בפעם השלישית לתפקידו. שושני יחליף את המנכ"לית היוצאת שלומית עמיחי. שר החינוך גדעון סער הודה לעמיחי, ואמר כי "אני מאמין גדול בניסיון ובידע. אינני זוכר תמימות דמים בחדר ישיבת הממשלה כפי שהיה בנושא של מינוי של שושני".

סער ציין בנאומו דו"ח שפורסם לאחרונה על ידי בנק ישראל וממנו עלה כי ישנו צורך בהשקעות במערכת החינוך כבר בשנת התקציב הנוכחית, וכי יש בין היתר להקדים את ביצוע התוכנית להקטנת מספר התלמידים בכיתות, לבנות כיתות נוספות ולמשוך מורים למערכת.

שושני אמר בנאומו כי "יש כאן הזדמנות נדירה. נמצא כאן שר חינוך שהאינטרס העליון שלו הוא לקדם את מערכת החינוך". לדברי שושני, "אי אפשר לצפות שמערכת החינוך תנוע מהמקום בו היא נמצאת מבלי לתת לה כלי עבודה קרי הגדלת תקציבים".

עמיחי נשאה אף היא דברים ואמרה כי "בעוד שלוש שנים שתגלו שהישגי התלמידים השתנו וסביבת הלימודים השתפרה, אני מבקשת שתזכרו שברפורמת אופק חדש מונח היסוד לשינוי הזה.

סגן השר מאיר פרוש נכנס גם הוא לתפקידו ובנאום ראשון אמר כי יש לשים את החינוך בראש סדר העדיפות ההוצאה הלאומית. "אנו עדים לירידה משמעותית בחשיבות היחסית של החינוך בישראל", אמר פרוש ."אני אמשוך את האש קודם כל לכל מה שקשור לחינוך החרדי אבל כולם יכולים לראות בי בן ברית לעשייה הכללית, ולהגשמת המטרות של כל המשרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully