וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של הנרצחת לנאשמת: "מגיע לך למות"

איילה חננאל

22.4.2009 / 13:21

ביהמ"ש החליט להשאיר באשפוז בבי"ח פסיכיאטרי את עדי בניטה, שנאשמת כי רצחה לפני ארבעה חודשים את חברתה טלי אברמוביץ'

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: ענת ברק, קריינות: אילן שניג)

בית המשפט המחוזי בתל אביב, קבע היום (רביעי) כי עדי בניטה, הנאשמת ברצח חברתה טלי אברמוביץ', תישאר באשפוז פסיכיאטרי במרכז לבריאות נפש. החלטת בית המשפט התקבלה לאחר שפרקליטה של בניטה, עו"ד קנט מן, הגיש חוות דעת שבה קבע מומחה מטעם ההגנה כי בניטה נמצאת במצב פסיכוטי פעיל וברמה גבוהה של אובדנות.

בניטה, בת 23 מירושלים, נאשמת כי רצחה את חברתה טלי אברמוביץ' בבני ברק לפני כארבעה חודשים. התביעה הציגה מצדה חוות דעת של מומחה מטעמה, שקבע כי היא כשירה לעמוד למשפט. עורך הדין של בניטה ביקש כי מרשתו תישאר באשפוז, אך בניטה החלה לפרוץ בבכי ולבקש להימנע מחזרה למרכז לבריאות הנפש.

"אני לא רוצה להישאר במרכז לבריאות הנפש", אמרה בניטה בדיון, "עושים לי שם את המוות כי רוצים שאצא למעצר בכלא נווה תרצה. הם כל הזמן עושים לי שטיפות מוח ומקליטים אותי. בא לי למות, אני כל יום תולה את עצמי שם בשקיות של ניילון". בעקבות ההתפרצות, אמר עו"ד מן כי הוצאתה של בניטה מאשפוז תהווה סיכון לחייה.

בתגובה לכך, צעקה בניטה: "גם ככה אני אמות בסוף, זה סתם כל המשפט הזה, מה זה משנה איפה אמות? הייתי צריכה למות לפני זה". אמה של המנוחה אברמוביץ' אמרה: "היית צריכה לחשוב על זה לפני המקרה ובאמת מגיע לך למות". בשלב זה קבע השופט אורי שוהם, שהדיון יימשך בדלתיים סגורות, כאשר באולם יישארו רק קרובי משפחה מדרגה ראשונה".

אמה של טלי שאחזה בתמונת בתה לאורך כל הדיון, ביקשה כי חבריה ובני משפחתה של בניטה יוצאו מהאולם, אך בניטה הגיבה בצעקות: "קראתי בעיתונים שאתם אומרים שהייתי אצלכם בת בית, שאספתם אותי מהרחוב. אני לא ילדת רחוב, רק ילדה אבודה". בשלב זה החליט השופט להוציא מהאולם את חבריה של בניטה ואת נציגי כלי התקשורת.

  • עוד באותו נושא:
  • עדי בניטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully