וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מתקפל? מתנגד רק לזכות השיבה

22.4.2009 / 13:15

בתום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני אמר שר החוץ כי דבריו נגד היוזמה הערבית כוונו רק נגד זכות השיבה. "זה דבר שלא ניתן להסכים לו"

שר החוץ אביגדור ליברמן אמר היום (רביעי) כי דבריו בתקשורת נגד יוזמת השלום הערבית כוונו והתייחסו אך ורק לזכות השיבה ביוזמה הערבית. בתום ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שהתכנס היום, אמר ליברמן כי זכות השיבה הוא נושא שיש סביבו הסכמה רחבה, הן בממשלה והן בציבור. "זכות השיבה זה דבר שלא ניתן להסכים לו", אמר.

הבוקר פורסם כי בראיון לעיתון "מוסקובסקי קומסומולץ", הביע ליברמן את התנגדותו לחזון שתי המדינות ולמתווה אנאפוליס. בהמשך הראיון, הביע ליברמן התנגדות גם ליוזמת השלום הערבית ואמר: "לא כל כך מכירים את המסמך הזה ולא למדו אותו עד הסוף". בהתייחסו לרעיון שתי המדינות, אמר ליברמן כי מדובר ב"סיסמה יפה נטולת תוכן".

אחד מהמתנגדים הבולטים של ליברמן הוא שר הביטחון אהוד ברק, שהצהיר במספר דיונים פנימיים כי "תוכנית ישראלית להסדר אזורי היא ציר עיקרי במדיניות ישראל בשנים הקרובות ומפתח להבטחת עתידה של ישראל באזור". ברק הוסיף כי "ישראל צריכה לגבש עם ארצות הברית את הפרטים של היוזמה הכוללת גם את הבטחת האינטרסים הביטחוניים של ישראל, מרכיבי ביטחון ואופייה היהודי של המדינה ללא זכות שיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully