וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקיון מתחיל בתוכנו

24.4.2009 / 11:10

עם שני כלבים בדירה, לכו תמצאו עוזר/ת בית שלא יברחו אחרי שעה. מזל שגונזי ומיה הקסימו את הבחורה הנכונה. יומני הנסיכה, פרק 11

אחרי השלב הקריטי בו מבין כל אדם שלעולם הבית שלו לא יהיה נקי כמו שהיה אצל אמא, ואחרי ההכרה וההשלמה עם הפינוק, מגיע הרגע בו מחליטים שחייבים מישהו חיצוני שייעשה משהו עם הבית הזה. יעלה כמה שיעלה. נקצץ באוכל, נקצץ ביציאות – אבל על עוזר/ת אי אפשר לחסוך. בטח שלא בבית בו שלטת בלונדינית שעירה, ובטח שלא אחרי שמאמצים עוד שעיר אחד, כזה שלא יודע לשלוט על הצרכים שלו ונהנה לקרוע לגזרים כל נייר, פלסטיק או בד בסביבה. אם הוא לא היה גמד, גם המחשבים כבר היו מפורקים.

עכשיו, לכו שכנעו מנקה שהכלבים ממש חמודים. ולכו תמצאו מישהו שייעשה ספונג'ה ליד כלבה שחייבת להתפלש בכל טיפת מים, ושיסדר ליד גור שאוהב ללעוס הכל. אבל אנחנו ידענו שאין ברירה, בעיקר כי היה ריח מוזר בבית. אז עשינו בירורים, שאלנו אנשים והיינו מוכנים לעשות הכל בשביל למצוא מנקה שתסכים לבוא אלינו.

ואז שמענו על ו' (השם המלא שמור במערכת, כדי שאף אחד לא ייקח אותה מאיתנו). השמועה אמרה שו' אוהבת כלבים וחתולים, ואפילו מעדיפה לעבוד בבתים שיש בהם בעלי חיים. התקשרנו מיד, והתבשרנו שיש רשימת המתנה של חודשיים. לא התייאשנו, כי לא היתה ברירה. כשהגיע הרגע המיוחל, ו' אמרה שיש לה זמן פנוי עבורנו רק פעם בשבועיים. לקחנו, ברור.

אהה, זה ריח של נקי?

היא הגיע לדירה בדיוק בזמן שנקבע, ולא ממש התייחסה אלינו. קודם כל מגיעה תשומת לב לכלבים, מתברר. כמובן שבאותו רגע היה ברור שהיא הבחורה בשבילנו. אחרי שיחת היכרות קצרה יצאנו לעבודה והשארנו את הבית ואת הכלבים בידיה הנאמנות, כך קיווינו.

פחדנו שהיא תכעס על גונז כי הוא משתין בכל פינה בבית, ופחדנו שהיא לא תתייחס למיה שזקוקה לליטופים אין סופיים. אבל כשהגענו הביתה כעבור ארבע שעות, לראשונה הם לא קפצו עלינו. חשדנו שהיא זרקה אותם מהחלון אבל האמת היא שפשוט היתה להם חברת אמת חדשה ומעניינת. וגם, פתאום הבית היה נקי להפליא – המקרר ריק משאריות מהשנה שעברה, השירותים נוצצים, הרצפה מבריקה ויש ריח מוזר – של צמחים וחיטוי. היא גם הודתה שאין ברירה אלא לבוא פעם בשבוע כמו שביקשנו (התחננו, זאת האמת).

לא, אי אפשר את המספר

בשבוע הבא, ו' נשארה חמש שעות, אבל התעקשה בתוקף לקבל תשלום רק על ארבע, כי "לפחות שעה שיחקתי איתם". אחרי שבועיים היא ביקשה מפתח, כדי שתוכל להוציא אותם לטיול. אחרי שלושה, הם כבר עמדו ונבחו ליד הדלת כשהריחו אותה מהחלון. כעבור חודש, גילינו שהיא מפנקת אותם בנקניקים משובחים שהיא קונה רק עבורם, למרות שהיא צמחונית.

כשחברים שומעים על הפלא הזה, הם מבקשים את הטלפון שלה. אבל ל-ו' יש שתי שאלות קבועות לפני שהיא מקבלת לקוחות חדשים - הראשונה היא אם יש להם כלבים או חתולים, והשניה היא אם הם 'בני אדם'. מי שלא עומד בקריטריונים לא יזכה למנקה האלוהית הזאת, ומי שכן, יזכה שתנקה אצלו בבית האישה הכי מושלמת לתפקיד, לא משנה איפה הוא גר.

יש אלוהים

אז כן, עדכון היומן הפעם מוקדש רק ל-ו', שמצילה אותנו מעצמנו כל שבוע מחדש, למרות שאנחנו מקנאים בגלל שהכלבים אוהבים אותה יותר מאשר אותנו. בעצם, גם אנחנו אוהבים אותה יותר מאשר את עצמנו. ככה זה כשאפשר להשאיר את הילדים בידיים טובות ונקיות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully