וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: הכיר צעירות דרך העיתון ותקף אותן

איילה חננאל

21.4.2009 / 18:42

תושב נתניה נעצר לאחר שפרסם מודעות במקומונים, בהן ביקש להכיר צעירות. לפי החשד, הוא ניסה לאנוס שתיים שיצרו איתו קשר

נתנאל סעד (37), תושב נתניה, נעצר אתמול (שני) בחשד כי ניסה לאנוס שתי נערות והטריד מינית נערה נוספת. בנוסף, לדברי המשטרה, הוא נהג לפרסם מודעות במקומונים באזור השרון ואף פנה למשרד היכרויות במטרה לקיים יחסי מין עם קטינות.

בעקבות מודעות שפירסם סעד במקומונים, בהן ביקש להכיר בחורות צעירות, פתחה משטרת נתניה בחקירה. במהלכה התחזתה שוטרת לנערה בת 14 ויצרה איתו קשר טלפוני. בשיחה ביניהם חיזר אחריה סעד וקבע להיפגש עימה. השיחה הוקלטה, ובאמצעותה הוא נעצר.

במסגרת החקירה אותרו גם שלוש צעירות, שענו למודעות שפרסם סער בשנה האחרונה ונפגשו עמו. שתיים מהן, בגילאים 16 ו-17, התלוננו כי סער ניסה לאנוס אותן ואף הפעיל נגדן אלימות. המתלוננת השלישית טענה בפני המשטרה כי סעד הטריד אותה מינית והציע לה להיות כוכבת פורנו.

פקד משה ליפשיץ, קצין התשאול של היחידה ללוחמה בפשיעה במשטרת נתניה, סיפר לוואלה! חדשות, כי "עלינו על עקבותיו של החשוד לאחר שעורכת עיתון מקומי בנתניה פנתה אלינו וסיפרה כי הוא ביקש לפרסם בעיתון מודעות, בהן הוא מבקש להכיר בחורות צעירות. במקביל, פנתה אלינו מנהלת משרד שידוכים באזור וסיפרה כי גם אליה פנה החשוד בבקשה דומה. בעקבות כך החלה מנהלת משרד השידוכים לשאול אותו מה כוונתו בנוגע לצעירות. לטענתה, הוא ענה לה כי מבחינתו הן יכולות להיות גם מתחת לגיל 16".

במהלך חקירתו של סעד, שאינו משתף פעולה עם החוקרים, נתפס גם הטלפון הסלולרי שלו, בו נמצאו תמונות בעלות אופי פדופילי של קטינות בעירום. המשטרה חוקרת האם יש נערות נוספות איתן יצר סעד קשר, והאם הוא צילם את התמונות שנמצאו במכשיר הסלולרי שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully