וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: ניתן לשחרר את אבנר הררי למעצר בית

עדי שמחוביץ

20.4.2009 / 16:42

השופט קבע כי ההחלטה לעצור את הררי עד תום ההליכים נגדו אינה במקומה מאחר שניתנה בטרם בחינת האפשרות להחליף את המעצר למעצר בית

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: רן צימט)

בית משפט מחוזי בתל אביב קיבל היום (שני) באופן חלקי את ערעורו של העבריין אבנר הררי וקבע כי יש לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. השופט רענן בן יוסף קבע כי החלטת בית משפט השלום לעצור את הררי עד תום ההליכים נגדו אינה במקומה מאחר שניתנה עוד טרם בחינת האפשרות לחלופת מעצר למעצר בית. הררי יישאר במעצר עד שבית המשפט יקבל תסקיר מבחן בעניינו ולאחר מכן תיבחן אפשרות שחרורו למעצר בית.

הררי מואשם כי שבוע לאחר שהותקף על ידי העבריין שלום דומרני ואנשיו, איים כי בכוונתו לנקום בדומרני ולחסלו. מכתב האישום עולה כי הררי אמר: "מי שעושה טעויות, צריך לשלם עליהן. הקם להורגך השכם להורגו. אני לא אוותר לבן אדם שפגע בי... אין מצב, אני אחכה בתוך פח זבל עם טיל לאו דרוך, אני אחכה לו עד שיבוא".

במקביל לאישום נגד הררי, הוגש גם כתב אישום נגד דומרני. כתב האישום מייחס לדומרני עבירות של ניסיון חטיפה וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. מכתב האישום עולה כי ב-12 בינואר הגיע דומרני מלווה במאבטחו האישי למוסך בתל אביב, שבו שהה באותה העת אבנר הררי.

בכתב האישום צוין כי משהבחין דומרני בהררי, גמלה בליבו החלטה לחטוף אותו ולפגוע בו על רקע היותו מקורב למשפחת אברג'יל. דומרני ניגש להררי יחד עם אנשים נוספים, נגח בחוזקה בפניו והחל להכותו במכות אגרוף תוך כדי שהוא צועק לעברו 'אחד אחד אני אגיע אליכם'. האחרים ניסו להכניס את הררי בכוח לעבר מכונית שעמדה בסמוך על מנת לחוטפו, אך ניסיונם כשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully