וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגודאלה: "כבר ניצחנו משחק אחד יותר ממה שכולם חשבו"

הגארד של הסיקסרס הוכיח שאפשר לסמוך עליו ועל פילדלפיה כהפתעת המזרח. צ'ונסי בילאפס, שקלע 36 לדנבר: "הלוואי וזה יקרה שוב"

בערב הראשון זו הייתה שיקאגו, והלילה הגיעה תורה של פילדלפיה לזכות בתורנות של המנצחת המפתיעה בחוץ, בסדרות הפלייאוף. הסוונטי סיקסרס, שלא זכו ליותר מדי סיכויים לפני פתיחת הסדרה מול אורלנדו, ניצחו 98:100 ומחקו למג'יק את יתרון הביתיות.

"ניצחנו משחק אחד יותר ממה שכולם חשבו שנשיג בסדרה הזאת, קיבלתי מזה הרבה מאוד אנרגיה", אמר בסיום כוכב המשחק אנדרה איגודאלה, שקלע את סל הניצחון 2.2 שניות לסיום. איגודאלה למעשה פיצה על שתי החטאות עונשין קריטיות שלו במאני טיים, אבל ברגע הנכון ביותר הוא הוכיח שיש על מי לסמוך. "הוא בהחלט פיצה על כך, לא?", אמר בסיום מאמן הסיקסרס טוני דילאו שהוסיף: "זה הנשק הסודי שלנו".

אנשי אורלנדו לא יכלו להסתיר את אכזבתם, אחרי הכל הם כבר הובילו ביתרון של 18 נקודות ברבע השלישי. "הייתי מאוד מופתע", סיכם מאמן המג'יק סטן ואן גנדי, "לא רק בגלל המחסור בעוצמה ההגנתית, אלא בגלל חוסר הריכוז של השחקנים". מי שדווקא היה מרוכז היה דוויט הווארד, שרשם שיא קריירה בפלייאוף של 31 נקודות, אבל ירד בסיום המשחק עם הפנים למטה: "נתנו לנו בעיטה בתחת. זה משחק שהיינו חייבים לנצח בו, אבל לא צריך להיכנס לפאניקה, נצטרך פשוט להתאמץ יותר", אמר הווארד. חברו לקבוצה רשארד לואיס אמר: "זה הפסד ביתי שהעביר את היתרון אליהם, אבל אנחנו בפלייאוף ולא בטורניר המכללות, משחק אחד לא יגרום להדחתנו".

ג'וש סמית: "יש לנו קבוצה טובה יותר"

הכוכב הגדול ב"פיליפס ארינה" שבאטלנטה היה ג'וש סמית, שקלע 23 נקודות בניצחון הגדול של ההוקס על מיאמי 64:90. אטלנטה, שניצחה בשנה שעברה את בוסטון שלוש פעמים באולמה הביתי מחזיקה הפעם ביתרון ביתיות, וקשה לראות איך מיאמי הפגועה תעצור אותה.

"ג'וש סמית פתח את המשחק עם המון מתפרצות, שעזרו לאטלנטה להשתלט על המשחק ונתנו לה המון אנרגיה", הסביר דויין וויד מההיט והוסיף: "כשמחטיאים כל כך הרבה זריקות כמו שקרה לנו, המשחק יכול לברוח מהידיים בשלב מוקדם מאוד וזה מה שקרה". עבור מיאמי, זה היה משחק ההתקפה הרע ביותר השנה. וויד עצמו כבר התייאש מלנסות ולזרוק ברבע השלישי והסביר: "מבקרים אותי אם אני לוקח יותר מדי זריקות, מבקרים אותו גם אם אני לא עושה את זה".

ג'וש סמית עצמו הסתפק בהצהרה: "אני מרגיש שיש לנו קבוצה יותר טובה, אנחנו לא מפחדים לשחק נגד אף אחד". "ג'וש בהחלט יודע איך להכניס אנרגיה למשחק ולדחוף את החברים שלו קדימה", סיכם אל הורפורד מאטלנטה.

בילאפס: "כנראה שזה לא יקרה לי שוב פעם"

צ'ונסי בילאפס היה הכוכב הגדול של הערב בכל הגזרות עם 36 נקודות ו-8 מ-9 לשלוש, ומי בכלל זוכר את חלקה הראשון של העונה כשעוד שיחק בדטרויט האפורה לפני שעבר לקולורדו בטרייד המנצח של השנה. על ההופעה שלו בניצחון הגדול 84:113 על ניו אורלינס אמר בילאפס: "זה פשוט הלך לי פעם אחר פעם, זה היה אחד מאותם ערבים שבאים לקראתנו לפעמים. הייתי רוצה לחשוב שזה יקרה לי שוב פעם, לצערי כנראה שלא".

"אני תמיד אומר שצ'ונסי בילאפס הוא ווינר, פשוט אין לו יותר מדי מיומנויות", אמר מאמן הנאגטס ג'ורג' קארל והוסיף: "הערב היו לו הרבה מיומנויות". גם ג'יימס פוזי מההורנטס התייחס לערב הגדול של בילאפס ואמר: "מה שהוא עשה לא מפתיע, הוא עושה את הדברים האלה לאורך כל הקריירה שלו".

כריס פול מניו אורלינס ניסה להרגיע את הרוחות והתייחס כבר למשחק הבא: "הערב פשוט לא הצלחנו לעצור אותם. מה שיפה בסדרה הזאת הוא שאמנם הפסדנו בהפרש של 29 נקודות, אבל אנחנו רק בפיגור של 1:0".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully