וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוקר: גזר דינו של יעקב העליון

עדי שמחוביץ

20.4.2009 / 6:40

העיתונאי לשעבר הורשע בבעילה אסורה בהסכמה של בת 14 ובמעשה מגונה באחותה הגדולה. הפרקליטות ביקשה לגזור עליו מאסר בפועל

גזר דינו של העיתונאי לשעבר והסופר יעקב העליון יינתן הבוקר (שני) בבית משפט השלום בתל אביב. העליון, בן 71, הורשע לפני כחמישה חודשים בבעילה אסורה בהסכמה של נערה בת 14 ובמעשה מגונה באחותה בת ה-21.

לפני כשש שנים הכיר העליון את האחיות באינטרנט, התכתב התכתבות אינטימית עם האחות הצעירה והזמין אותה להצטרף אליו להצגות, שם ביצע את המעשים. הפרשה נחשפה לאחר שאשתו של העליון, יעל, שניהלה את בית הספר לאמנויות בתל אביב, נמצאה מתה לרגלי בניין המגורים של המשפחה. זאת לאחר שאם הבנות חשפה בפניה את מעשיו של העליון.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לגזור על העליון מאסר בפועל ופיצויים משמעותיים לאחיות. "לא ניתן למדוד את רמת הפגיעות במתלוננות אך אין ספק שנפגעו", אמרה עו"ד הדס פורר-גפני מפרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט, והוסיפה כי מה שעברו המתלוננות במהלך המשפט היה בלתי נתפס, בהתייחסה להשתלחויות של העליון עצמו כלפי האחיות בזמן עדותן. עו"ד פורר-גפני ביקשה מבית המשפט, כי גם התמשכות המשפט ודרך ניהולו יבוא לידי ביטוי בעונש.

העליון כפר בהאשמות נגדו לכל אורך המשפט ולאחר הקראת הכרעת הדין נגדו אמר, כי הוא לוחם על חפותו ולעולם לא יודה בעבירות שיוחסו לו. "בחודש בה נרצחה אשתי, כשעוד לא שירתי מה גודל העלילה, חדלתי לחיות. נלחמתי שש שנים בבית המשפט, ביקשתי לפתוח את הפרוטוקולים כדי שיראו את הצד שלי אל מול המניפולציות של המשטרה, המשפחה, המתלוננות והעיתונאים. היה קשר תמים לחלוטין. לא היה יחסי מין עם בת 14", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully