וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכב של בעל מועדון בת"א התפוצץ, חשד לפלילים

איילה חננאל ונעמה טלמור

19.4.2009 / 21:00

בפיצוץ בחניית בניין ברחוב רובינשטיין ברמת אביב לא היו נפגעים. הרכב שייך לזיו שעיה, בעל מועדון "הקלרה", דמות מוכרת בחיי הלילה של תל אביב

מערכת וואלה!

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: ענת ברק)

מכונית התפוצצה הערב (ראשון) בחניית בניין ברחוב ארתור רובינשטיין בשכונת רמת אביב החדשה בצפון תל אביב. לא היו נפגעים באירוע. מחקירה ראשונית של משטרת ת"א עולה כי המכונית, מסוג אלפא יוקרתית, השייכת לזיו שעיה, אחת מהדמויות המוכרות בחי הלילה של תל אביב. חנתה בחניון התת קרקעי בבניין ברמת אביב החדשה. סמוך לשעה 17:00, כשבחצר הבניין ובסביבתו עמדו עשרות ילדים, נכנס שעיה למכוניתו וניסע להתניע, אך מאחר ששמע רעש חשוד, יצא ממכוניתו. רגע לאחר מכן נשמע הפיצוץ. לחניון הבניין נגרם נזק רב. בבעלותו של שעיה מספר מועדונים בעיר, ביניהם מועדון ה"קלרה" הפופלרי.

כוחות גדולים של משטרה, מכבי אש ומגן דוד אדום הגיעו לאזור. הערכת המשטרה היא שהרקע למעשה הוא פלילי. בחודש שעבר עלה שמו של מועדון "הקלרה" שבבעלות שעיה לכותרות, בעקבות מעצרו של איציק וזאנה, מנהל האבטחה של המקום. וזאנה נעצר בחשד שנהג לזייף אישורים רפואיים של מועמדים לעבודות אבטחה. לפי החשד, באמצעות המסמכים המזויפים הוצאו למאבטחים אלו רישיונות לשאת כלי נשק ואישורים לעסוק באבטחה ללא נשק. בין המאבטחים שהורשו לשאת נשק באמצעות האישורים המזויפים אנשים בעלי הפרעות נפשיות ובעיות רפואיות.

בנוסף חשוד וזאנה כי פתח חברות אבטחה באמצעות אנשים ללא עבר פלילי ופעל בחברות הללו, למרות שעברו הפלילי אמור למנוע ממנו להפעיל או לפעול בחברת אבטחה. בקרוב אמור להיות מוגש נגד וזאנה כתב אישום. לוואלה! חדשות נודע כי בין שעיה ווזאנה פרץ סכסוך בעקבות הפרשה, ויומיים לפני שהיא נחשפה פוטר וזאנה מעבודתו.

שעיה הגיח לראשונה לתודעה התל אביבית לפני מספר שנים, כאשר פתח יחד עם עוד מספר שותפים את הפאב "ארליך". בשנת 2006 פתח את מועדון "הקלרה". מאז מנהל שעיה ושותף במספר מקומות בילוי בתל אביב.

בנובמבר בשנה שעברה חוסל יעקב אלפרון, מבכירי ארגוני הפשיעה בארץ, מפיצוץ במכוניתו בצומת הרחובות יהודה המכבי ודרך נמיר בצפון תל אביב. שני עוברי אורח נפצעו בפיצוץ. בעקבות החיסול, המשטרה הכינה עצמה אז ל"מכת חיסולים" בין גורמים עברייניים שינסו לבצע פעולות נקם.
:
ביוני שעבר נרצח עו"ד יורם חכם בפיצוץ רכבו ברחוב יגאל אלון בתל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב ל-4 בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. חכם, שהיה מהבולטים בעורכי הדין הפליליים, ייצג דמויות מרכזיות בעולם הפשע הישראלי. שמו נקשר בשתי פרשיות מתוקשרות, באחת מהן הוא פוטר על ידי אחד מלקוחותיו, אסי אבוטבול. בפרשה אחרת הוא הואשם על ידי איש עסקים כי ניהל רומן עם אשתו וכי גנב ממנו כספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully