וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיי בוש החדשים: שטיפת כלים ואיסוף צרכים

עידן דורנר

19.4.2009 / 11:14

נשיא ארה"ב לשעבר ערך את מסעו הראשון מעבר לים מאז סיים את תפקידו, התבדח על חייו החדשים וחשף את קשיי המעבר לדאלאס

נשיא ארה"ב לשעבר ג'ורג' בוש ערך בסוף השבוע את מסעו הראשון מעבר לים מאז סיים את תפקידו, והגיע לסין על מנת להשתתף בפורום בואאו השנתי, בו מנהלים בכירים מתחככים במנהיגי העולם באי טרופי שבדרום המדינה. בוש הזכיר לכולם את חוש ההומור המפורסם שלו, והתייחס גם לנושאים רציניים יותר כמו טרור והמשבר הכלכלי.

בוש חלק עם קהל המאזינים את זכרונותיו מימיו בבית הלבן וחשף את אורח חייו החדש, תוך שהוא סוחט צחוקים רבים מהקהל. בין השאר סיפר בוש כי כשעזב את וושינגטון לטובת ביתו החדש בדאלאס, הוא לקח את כלבו בארני לטיול. על מנת להפגין שכנות טובה הוא לקח עימו שקית פלסטיק כדי שיוכל לאסוף את השאריות שהשאיר הכלב מאחוריו. "זה היה די אירוני. הרמתי את מה שהתחמקתי ממנו בשמונה השנים האחרונות".

עוד גילה בוש, כי לאחר שסיים את תפקידו בחודש ינואר, הוא התרווח על הכורסא ונאנח: "סוף סוף חופשי", אך אשתו לורה מיהרה להוסיף: "אתה חופשי לעשות כלים".

לאחר שהתבדח התפנה בוש לעסוק בנושאים רציניים יותר, בנאומו השני מחוץ לארה"ב. בחודש שעבר הוא נשא דברים בקלגרי שבקנדה. בוש אמר כי הוא משוכנע שארה"ב תתאושש מהמשבר הכלכלי. הוא קרא למנהיגי העולם להמשיך לתמוך בדמוקרטיות הצעירות בעירק ובאפגניסטן, ודיבר על החשיבות של סין בכלכלה העולמית.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ורג' בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully