וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל לנשיא שוויץ: אל תיפגש עם אחמדינג'ד

18.4.2009 / 22:38

גורמים מדיניים הגיבו בזעם על הפגישה הצפויה בז'נבה בין נשיאי שוויץ ואירן. "הכוונה תמוהה, פגישה עם מכחיש שואה היא לא מוסרית"

גורמים מדיניים בירושלים מתחו הערב (שבת) ביקורת חריפה על כוונתו של נשיא שוויץ, הנס רודולף מרץ, להיפגש עם נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד. השניים צפויים להיפגש מחר בז'נבה בשולי דיוני ועידת "דרבן 2", שאותה מחרימות ישראל ומדינות נוספות.

הגורמים המדיניים אמרו לוואלה! חדשות, כי "פגישה בין נשיא שוויץ למכחיש שואה, שמפריח ביטויים אנטישמיים ומטיף להשמדת מדינת היהודים, אינה רק בלתי מוסרית, אלא גם בלתי נבונה משום שהיא מחלישה את הקואליציה הבינלאומית נגד אירן. נשיא שווייץ ידוע כידיד ישראל ולכן כוונתו תמוהה שבעתיים". הגורמים הביעו תקווה שהפגישה לא תתקיים בסופו של דבר.

בתוך כך, אחמדינג'ד אמר היום בתהלוכה צבאית לציון יום הכוחות הצבאיים באירן כי אין מדינה שיכולה לאיים על ארצו. "האומץ של אויבינו לתקוף את האומה האירנית חוסל באופן תמידי", הצהיר, והוסיף כי "כוחות הצבא האירניים יעזרו לשמר את ביטחון האזור ואת היציבות במזרח התיכון".

הבוקר פורסם בעיתון הטיימס הבריטי כי צה"ל מכין עצמו למתקפה אווירית מסיבית על מתקני הגרעין של אירן בתוך ימים ספורים מרגע שיוחלט על כך בממשלה. "ישראל רוצה לדעת שאם לכוחותיה יינתן אור ירוק, הם יוכלו לתקוף באירן בתוך מספר ימים או אפילו בתוך כמה שעות", אמר גורם ביטחוני בכיר לעיתון. "המסר לאירן הוא שהאיום אינו רק במילים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully