וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודדים תקפו קשישה בת 90 בקרית ים

קובי מנדל

17.4.2009 / 8:47

חביבה עמרה, קשישה בת 90, נשדדה לפנות בוקר בדירתה על ידי שני שודדים. בנה: "השודדים היכו את אמי וכפתו את ידיה"

חביבה עמרה, קשישה בת 90, נשדדה לפנות בוקר (שישי) על ידי שני אלמונים בדירתה ברחוב צה"ל בקרית ים. השניים כפתו את ידיה של הקשישה וסתמו את פיה. לאחר שגנבו את תכשיטיה, שני השודדים נמלטו מדירתה. הקשישה פונתה לבית החולים רמב"ם בחיפה והמשטרה פתחה בחקירת האירוע.

בנה של חביבה יוסי סיפר לוואלה! חדשות כי "השודדים היכו את אימי למרות גילה". יוסי הוסיף כי "גם לאחר המקרים של תקיפת איטה פוגל וקשישים נוספים לא התקנו לחצן מצוקה בבית" והבהיר כי "נעשה כל מה שהמשטרה תגיד לנו לעשות".

בתוך כך, אישה בת 40 הותקפה הבוקר בביתה שברחובות על ידי שלושה שודדים. השלושה כפתו את האישה ודרשו ממנה את הקוד לכספת. לאחר ששדדו את תכולת הכספת, השלושה נמלטו מהדירה. האישה פונתה במצב קל עד בינוני לבית החולים קפלן בעיר.


בינואר 2007 הותקפה איטה פוגל כאשר התוקפים הגיעו לביתה לאחר שחשבו כי יש בו סכום גדול של כסף. הם הורידו את מפסק החשמל ועם יציאתה לחדר המדרגות התנפלו עליה ודחפו אותה לתוך הדירה. עוד עולה כי אחד מהם חסם את פיה בסרט דביק, הכה אותה ושפך עליה אקונומיקה לאחר שלא נמצא בביתה כסף. בהמשך הרטיבו אותה במים והצמידו לגופה שוקר חשמלי. התוקפים קיבלו עונשי מאסר של עשרה ו-13 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully