וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה באמבטיה

אפרת גונן

17.4.2009 / 8:18

מה קורה כשהזוגיות מתחילה בקפה ומתקדמת מהר מידי?

בהתחלה היא היתה סקפטית, ביקשה מכולם שלא לפתח ציפיות כי "אין ספק שאנחנו לא מתאימים, זו רק אשלייה, אני יודעת בוודאות, אין כאן התאמה". אני האמנתי לה, מודה שבליבי קיוויתי שהיא טועה ושהיא עוד תבוא ותאמר ששפטה לא נכון, שמצאה בו צדדים שלא ידעה על קיומם ושהצליח לשבות את ליבה.

היא נתנה לעצמה להסחף ונהנתה מהמצב כמו שהוא.
הכל זרם על מי מנוחות עד לאותו מעשה שהצליח להוציא אותה מאיזון היא התקשרה אלי בשעה מוקדמת של הבוקר: " התעוררת? כבר שתית קפה? התקשרתי מוקדם מידי? הלו? אפרת? הלו?".
על הקו היתה חברתי ק', השעה שמונה בבוקר ואני כבר שתיתי את כוס הקפה הראשונה של הבוקר, היא נשמעה קצת מודאגת ולכן הסכמתי לשתף פעולה "את מדברת קצת מהר, תאטי בבקשה, תתחילי עכשיו מההתחלה, מה קרה? יש צרות בקן האהבה שלך?" שאלתי. "יש לי בעיה באמבטיה" היא אמרה, "אני לא יכולה להכנס לשם, אני מקבלת לחצים ואני לא יודעת איך להתמודד עם זה" המשיכה, "את צריכה טלפון של שרברב?" שאלתי, "יש לך סתימה?" ניסיתי להבין, אך היא המשיכה למלמל "תביני אותי, אני באמת רוצה, ייחלתי לזוגיות הזאת בכל ליבי, אבל עם דברים כאלה אני לא כל כך יודעת להתמודד, אני חושבת שזה סוג של חוצפה, אני לא יודעת מה הוא מנסה להוכיח במעשה הזה, אבל זה יותר מידי בשבילי, באמת שיש גבול למה שאני יכולה לקבל בשלב הזה, אנשים צריכים לדעת שדברים כאלו מסכמים מראש ולא מפתיעים".

היסחפות רומנטית לחג החירות

הם נפגשו לפני שבועיים, אני הייתי שם כשזה קרה, ישבנו בבית הקפה הקבוע שלנו והוא ישב בשולחן הסמוך עם שני חברים, הוא הביט בה והיא הביטה בו ואז היא הודיעה לי שלכבוד הפסח היא מחליטה לצאת לדרך חדשה, לשתף פעולה עם היקום ולטובת חג החירות היא מוכנה לתת חירות לרווקות, לשחרר אותה מעליה ולנסות לחזור למעגל החיים בזוג ולעשות את זה באהבה ובקבלה.

אז היא חייכה אליו והוא חייך בחזרה, הוא ניגש והצטרף אלינו לשולחן ומאותו רגע אני הפכתי לבלתי נראית, הם היו מרוכזים אחד בשניה עד שהייתי צריכה לנופף בידיי כדי לסמן לחברתי שאני ממשיכה לתוכניות שלי ושהיא רשאית להשאר ולהתרכז עימו ככל שתרצה. ציפיתי לקבל עדכונים מהשטח עוד באותו היום, הם המשיכו ועסקו בדקדוק במלאכת החלפת האינפורמציה הדרושה לסימון פתיחתה של מערכת יחסים נאותה, הוא סיפר לה על שלו והיא על שלה ובהמשך הם תכננו איך הם יספרו יחד לאחרים.

את הטלפון עם הפרטים אני קבלתי רק למחרת, היא נשמעה נרגשת כשדיברה עליו ואמרה שזמן רב לא חשה כימיה כל כך נהדרת עם בחור, דווקא שמחתי לשמוע אותה מרוצה. כמו כל חברה נאמנה היא טרחה לעדכן אותי בכל שלב התפתחותי שהם חוו יחד, האוראלי, האנאלי, הפאלי, החיביון והגניטלי, הם דילגו יחד בין השלבים והתמהמהו על כל שלב עד תום, הם עשו זאת באינטנסיביות ראויה ותוך שבוע של יחד הם אף שקלו לעבור מפרויד לאריקסון על מנת לחוות שלבים אחרים ומגוונים בתיאוריה.

הדברים זרמו על מי מנוחות עד אותו טלפון בהול ואני שבאותו רגע רק הקצתי משינה, קצת נדהמתי לשמע דבריה "את מבינה מה אני מנסה להגיד? הייתי רגועה כשהוא שכח אצלי חולצה" היא אמרה "זרמתי איתו עם הקטע של מערכת יחסים וזוגיות ואפילו מצאתי את עצמי נהנית, אבל היום זה היה קצת יותר מידיי, אני אומרת לך, אני מפחדת להכנס לאמבטיה, אני מציצה ובורחת" המשיכה, "תעזרי לי אני מתחננת בפנייך, מה קרה לך לעזאזל באמבטיה?" איבדתי את סבלנותי, "התעוררתי הבוקר והוא כבר יצא לפניי, נכנסתי לאמבטיה ואז ראיתי אותה מולי, המברשת שיניים שלו, יושבת לי על הכיור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully