וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר אשדוד על הרימון: "לא יפחידו אותי"

רמי שני ואיילה חננאל

17.4.2009 / 0:01

רימון רסס הושלך אמש לעבר ביתו של יחיאל לסרי, ולא היו נפגעים. ראש העיר לוואלה! חדשות: "אישן הלילה בבית כמו בכל יום"

רימון רסס הושלך אמש (חמישי) לעבר ביתו של ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי. הרימון נפל בחצר הבית ברובע י"ב בעיר וגרם נזק קל. למרבה המזל, לסרי ובני משפחתו היו באותה עת בחגיגות המימונה בבית "יד לבנים" בעיר, ולא היו נפגעים.

לאחר האירוע אמר לסרי לוואלה! חדשות: "אין לי מושג מי עשה את זה. אני מקבל הרבה מאוד החלטות לא פשטות. יכול להיות שהחלטה שקיבלתי או שאנחנו עומדים לקבל הרגיזה מישהו, ולכן הוא ביצע את המעשה". לסרי הוסיף, כי הוא לא מפחד מאיש ואין לו שום כוונה לשנות ממנהגיו בעקבות זריקת הרימון. "אנחנו נישן הלילה בבית כמו בכל יום, ואנחנו ממש לא מפחדים מאף אחד".

עדי ראייה לאירוע מסרו, כי שני אנשים רכובים על אופנוע השליכו את הרימון. למקום הגיעו בכירי העירייה כדי לנסות להבין את אשר אירע, והמשטרה פתחה בחקירה. באשדוד כבר נזרקו בעבר מספר רימונים וחזיזים לעבר בכירים בעירייה. כך, למשל, הושלך רימון לעבר ביתו של סגן ראש העיר לשעבר, ליאור בן לולו, ורימוני הלם לעבר בית בנו של ראש העיר הקודם צבי צילקר.

זו הפעם השנייה בזמן האחרון, שרימון רסס מושלך לעבר ביתו של ראש עייריה. לפני חודשיים הקורבן התורן היה ראש עיריית טירה, חליל קאסם. איש לא נפגע, אך נזק נגרם לבית. לדברי המשטרה האירוע קשור לחקירה פלילית המתנהלת נגד ראש העירייה.

קודם לכן, בדצמבר, הושלך רימון רסס לביתו של ראש העיר קריית ים, שמואל סיסו. הרימון התפוצץ וגרם לנזקים, אך איש לא נפגע. לפי החשד, הרקע למעשה היה דרישת העירייה לסגור בית עסק על חוף הים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully